Skip to main content
Vraag

penislengte 14 jaar

• August 6, 2026
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hai ik ben een jongen van 14 jaar oud, mijn penis is 19 cm lang, ik wou weten of dat goed of groot is?

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 14, 2026

Hij is sinds toen gegroeid, m’n penis is nu stijf 20 cm. Is dit oké? Ik ben namelijk vrij onzeker over m’n lichaam

Ander
  • August 15, 2026

Gewoon effe zoeken en dan vind je dit. En daarmee is het probleem opgelost. 

De Penis Tabel

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 15, 2026

je piemel moet ook weer niet te groot worden, ook al kan je daar niks aan doen, want dan doet het pijn als je je piemel bij iemand naar binnen stopt. denk zelf maar hoe het zou voelen als jij een lange piemel tussen je billen in je kont zou krijgen ik denk dat dat ook niet lekker voelt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 15, 2026

Oke das waar, dat zou idd niet prettig zijn. Maar dus die van mij is gwn goed? Want een vriend van mij heeft een penis van 30 cm, en ik overdrijf niet heb hem zelf gezien, maar ik werd daardoor nogal onzeker

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 18, 2026

anoniem, 30 cm is best wel erg groot denk ik. ik neem aan dat je zijn piemel gezien hebt toen deze stijf was en bedenk dan dat zijn piemel helemaal tussen je billen in je kont gaat denk niet dat je dat lekker zal vinden dus wees blij met je eigen piemel. maar misschien heb je verkeerd gekeken omdat je misschien snel hebt gekeken. maar hoe kwam het zo dat hij zijn piemel aan jou liet zien deed hij dat expres om te showen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 19, 2026

Nou ja, we waren gwn aan het logeren en like hij begon opeens over het onderwerp en toen vroeg hij van hoe lang is die van jou. En ja ik vroeg gwn terug, en ik geloofde hem niet en toen liet hij het gwn zien. Ik weet het 30 cm is echt groot maar ik weet het zeker. Hij was ook echt flink dik, ik denk wel iets van 21 cm omtrek