Vraag

penisgroei

  • 29 July 2018
  • 2 reacties
  • 309 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey. Daar ben ik weer.

Mijn penis (slap) lijkt gegroeit te zijn. (kan niet meten ben op vakantie) toen ik hem voor het laatst mat (vanaf buik tot bovenkant eikel) was mijn penis (slap) ongeveer 7/8 cm. Nu zou ik zeggen dat die 11/12 cm is.

Ik weet dat je penis groeit in de puberteit. Mijn penis was, voordat die gegroeit lijkt ze zijn, natuurlijk al groter dan toen ik in groep 8 zat. Maar daarna was die sinds de brugklas niet echt gegroeit.

Dus mijn vraag, groeit je penis in een keer? Of kan die ook langzaam groeien/in meerdere keren

(ps. Ik ben 16. Heb al veel schaamhaar en begin nu zo beetje tepel haar en oksel haar te groeien. Weet niet of dit helpt kwa info maar oke)

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je penis groeit over langere tijd. Al betwijfel ik of hij met tussenpozen van jaren dit doet, maar misschien kan het. Mocht je schatting namelijk kloppen ben jij het levende bewijs ervan.
Ik neem aan dat het gelijkelijk groeit, hoewel dit natuurlijk per persoon kan verschillen, misschien met wat veranderingen daarin.

Als je de nummers bekijkt op gemiddeldgezien.nl zie je als het goed is wel een kleine "groeispurt" voor de meesten, maar daarna valt dat wel mee.

Reageer