Skip to main content
Vraag

penisgroei, 16 en ik heb het gevoel dat het sinds me 13de niet gegroeid is

• September 19, 2025
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Ik ben nu 16 jaar oud en me penis is slap 4-5 cm en erect is het 7-8 ik heb het gevoel dat het sinds me 13de niet gegroeid is maar ik heb wel al sinds jong diepe stem en goede snor en baardgroei me lengte is ook niet veranderd in de afgelope 3-4 jaar ben al die tijd 172 geweest

2 reacties

• September 20, 2025

@Anoniemegebruiker8432  heb je ook al schaamhaar en sperma? Ik denk dat je een laatbloeier bent en als je het niet vertrouwd moet je even naar de huisarts. Of ik weet niet of je dat kan een bericht sturen naar je huisarts als je het zo niet durft te vragen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Ik snap dat je je zorgen maakt 😅. Soms groeit ieders lichaam anders en sommige jongens groeien later of sneller. Het is niet raar dat je penis en lengte niet zoveel zijn veranderd, ook al heb je al baard en een diepe stem.

Je kan het beste met een dokter praten, die kan kijken of alles goed gaat en of je nog kan groeien. Zij kunnen ook uitleggen of je hormonen goed werken en je geruststellen.

💛 Het belangrijkste is dat je niet bang hoeft te zijn, maar gewoon even checkt bij een dokter zodat je weet dat alles oke is.

xx liefs Wolf 🐺