Penis vergroten


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik wil mijn penis vergroten kan dat eigenlijk bij de huisarts alleen?

12 reacties

hoe oud ben je? Het is namelijk onmogelijk om een penisvergroting te krijgen als je nog niet volledig bent uitgegroeid.
hoi marijnxxx,

hoe lang en dik is je piemel dan nu slap en stijf en hoeveel groter zou je dan willen?
- quote verwijderd door Kindertelefoon-

Ik zou hem zo groot mogelijk willen graag, 22cm of ietjes korter mijne is nu 14 of 16 zou wel graag langer willen ben 16 jaar.
Moet ik bij de huisarts dit doen?
hoi marijnxxx,

mijne is ongeveer 16 cm en ik ben er best wel tevreden over en ik word in augustus 15. Ik denk dat onze piemels nog wel zullen groeien. Dat je 22 cm wilt hebben, das echt groot hoor (wel geil :P), ik heb wel eens een jongen afgetrokken die bijna 20 cm had en die kon ik met twee handen nog niet helemaal beetpakken, laat staan dat je die in je mond wil stoppen. Ik vind jouwe best wel mooie grootte nu en die wordt nog wel een beetje groter vanzelf, denk ik.

Normaal gesproken ga je eerst naar de huisarts om er over te praten. Ik denk niet dat je als je al 16 cm hebt gemakkelijk een grotere kan krijgen door een operatie. Dat doen ze volgens mij eigenlijk alleen als je piemel echt heel klein is en jouwe is best goed.

Er zijn vast plekken waar ze zeggen dat ze je piemel groter kunnen maken, maar meestal werkt dat niet echt, zo’n piemelpomp werkt ook niet volgens mij en opereren is altijd een risico bij iemand die het illegaal doet.

Waarom wil je eigenlijk zo’n grote hebben, vind je het gewoon geil of wat. Voor seks is jouwe groot genoeg.

Gr. JJ
Hoi jjboy

Ik wil dat voor sex maar heeft eigenlijk dan een huisarts een middel om mijn penis te vergroten? Ze mag ook aanraken natuurlijk alleen ben ik bang dat ik een stijve krijg en het is een jong meisje die daar werkt krijg snel een stijve dan van.
Hoi hoi marijnxxx,

volgens mij heeft de huisarts niet iets wat je er op kan smeren of een pilletje dat die groter wordt.
Wel pilletjes of injecties voor als je geen stijve kan krijgen, maar die van jou wordt al stijf als je aan seks denkt, gok ik :S

Enige wat ik op tv wel eens gezien heb dat ze een soort bandje net boven je piemel (onder de huid) doorsnijden en dan zou die een cm of zo langer kunnen worden, maar dan wijst ie niet mee omhoog als die stijf is geloof ik, maar dat laatste weet ik niet zeker.

En ik heb ook wel eens gezien op tv dat ze iets in je piemel kunnen spuiten (lichaamsvet geloof ik, dat zuigen ze eerst ergens anders weg in je lichaam) en dan maken ze je piemel dikker, maar dat zag er allemaal niet zo lekker uit die operatie.

Geef mij maar een gewone, lekkere jongenspiemel.

Waarom ben je bang dat je een stijve krijgt bij de dokter? Als je een grotere piemel wil, wil die vast wel zien hoe groot die nu is. Maar ik denk niet dat de dokter er iets aan zou doen.

Trouwens ik zou er niet op zitten te wachten als ze in mn piemel gaan snijden of prikken. Stel je voor dat je dan dat lekkere gevoel in je eikel of zo kwijt raakt. Ik vind een jongen met een grote piemel ook wel geil, maar ik zou niet durven laten opereren om die zelf te krijgen. Het zit m trouwens niet in de grootte, maar eerder in wat je er mee kunt doen (zeg ik uit ervaring) :P

Gr. JJ
- quote verwijderd door Kindertelefoon-

Ik denk dat de dokter huisarts dan mij gaat aftrekken is dat ooit gebeurd als je sperma te kort hebt meestal komt er veel sperma bij mij uit en nu niet meer daarvoor wil ik ook naar de huisarts gaan. Kan de huisarts dat testen?
hoi marijnxxx,

de huisarts gaat jou echt niet aftrekken, want dat hoort niet. En die gaat ook niet zomaar aan je piemel zitten als het niet nodig is en ik heb ook nog nooit gehoord dat de huisarts een jongen zn piemel stijf gaat maken. Een goede dokter doet dat nooit.

Als het nodig is voor het onderzoek dat je piemel stijf is dan gaat de dokter volgens mij aan jou vragen of je hem zelf stijf wil maken (denk ik), anders is het toch raar. Ik had per ongeluk ook wel een keertje een stijve gekregen bij een sportkeuring toen die zo’n onderzoekje voor liesbreuk deed. Dat was wel een beetje awkward, maar hij zei er niets van en hij zat ook niet echt aan mn piemel. Hij raakte hem per ongeluk een beetje aan bij dat onderzoek. Ik denk dat meer jongens van onze leeftijd dat wel eens een keertje hebben gehad.

Als de dokter sperma nodig heeft voor onderzoek - maar dat doen ze volgens mij alleen maar om te kijken als je geen kinderen kan krijgen - dan krijg je een potje mee en dan moet je jezelf aftrekken. Maar dat lijkt me bij jou helemaal niet nodig. Hij gaat dat ook niet testen door je af te trekken of door jou te vragen jezelf af te trekken. Hooguit vraagt hij jou te vertellen hoe je je aftrekt en hoe het anders is geworden.

Als je denkt dat er iets met je sperma is kun je dat altijd vragen aan de dokter. Hoe vaak trek je je af dan? Als je je vaker af bent gaan trekken kun je na de eerste keer wel een beetje minder sperma hebben. Ik heb normaal ook meer sperma dan meeste van mn vrienden en ik spuit best ver altijd, maar als ik vaker op een dag aftrek is het soms ook ietsje minder dan de eerste keer. Voelt het ook anders dan bij jou, als je nu klaarkomt? En spuit het er ook niet meer zo ver uit of wat?

Gr. JJ
hoi marijnxxx,

de huisarts gaat jou echt niet aftrekken, want dat hoort niet. En die gaat ook niet zomaar aan je piemel zitten als het niet nodig is en ik heb ook nog nooit gehoord dat de huisarts een jongen zn piemel stijf gaat maken. Een goede dokter doet dat nooit.

Als het nodig is voor het onderzoek dat je piemel stijf is dan gaat de dokter volgens mij aan jou vragen of je hem zelf stijf wil maken (denk ik), anders is het toch raar. Ik had per ongeluk ook wel een keertje een stijve gekregen bij een sportkeuring toen die zo’n onderzoekje voor liesbreuk deed. Dat was wel een beetje awkward, maar hij zei er niets van en hij zat ook niet echt aan mn piemel. Hij raakte hem per ongeluk een beetje aan bij dat onderzoek. Ik denk dat meer jongens van onze leeftijd dat wel eens een keertje hebben gehad.

Als de dokter sperma nodig heeft voor onderzoek - maar dat doen ze volgens mij alleen maar om te kijken als je geen kinderen kan krijgen - dan krijg je een potje mee en dan moet je jezelf aftrekken. Maar dat lijkt me bij jou helemaal niet nodig. Hij gaat dat ook niet testen door je af te trekken of door jou te vragen jezelf af te trekken. Hooguit vraagt hij jou te vertellen hoe je je aftrekt en hoe het anders is geworden.

Als je denkt dat er iets met je sperma is kun je dat altijd vragen aan de dokter. Hoe vaak trek je je af dan? Als je je vaker af bent gaan trekken kun je na de eerste keer wel een beetje minder sperma hebben. Ik heb normaal ook meer sperma dan meeste van mn vrienden en ik spuit best ver altijd, maar als ik vaker op een dag aftrek is het soms ook ietsje minder dan de eerste keer. Voelt het ook anders dan bij jou, als je nu klaarkomt? En spuit het er ook niet meer zo ver uit of wat?

Gr. JJ


Ik trek eigenlijk dagelijs af 5 keer op een dag maar hzo krijg je dan een potje mee moet je bij de dokter naar in een hoekje aftrekken dan daar in spuiten gaan ze dan onderzoeken?
Een "tekort" is niet mogelijk omdat je lichaam per daag miljoenen zaadcellen aanmaakt.
@MensPersoon,

Een tekort zou wel mogelijk zijn als er iets aan de hand is, maar normaal gesproken worden er idd miljoenen van die “kleine zwemmers” gemaakt elke dag


@marijnxxx,

de huisarts gaat je je echt niet laten aftrekken in een hoekje van de kamer en hij gaat er ook niet naar kijken als je bezig bent.

Als er om één of andere reden sperma nodig is voor onderzoek, dan kun je je denk ik gewoon thuis aftrekken als je daarna snel genoeg in het ziekenhuis kunt zijn met het potje sperma of anders hebben ze kamertjes in het ziekenhuis waar je alleen bent en waar je je kunt aftrekken.
Ik heb dat wel eens op tv gehoord in zo’n ziekenhuis programma, maar dat ging dan om spermadonors en mannen die geen of moeilijk kinderen konden krijgen.

Ik weet niet of de huisarts zelf wel eens sperma onderzoekt. Volgens mij doen ze dat meestal in het ziekenhuis, omdat ze daar meer ervaring hebben.

Btw als je je elke dag 5 keer aftrekt, dan kan ik me voorstellen dat je per keer wat minder sperma hebt dan dat je 1 keertje per dag aftrekt.

Ik vind aftrekken / afgetrokken worden ook superlekker, maar meestal doe ik het “maar” 1-2 keer per dag of ik moet met een hele leuke jongen zijn, dan doen we het wel eens vaker.

Doe je dat al lang dat je jezelf zo vaak aftrekt? Doe je het dan verspreid over de hele dag en waar dan overal of gewoon 5 keer kort achter elkaar?

Gr. JJ
hoii jouw penis is al lang genoeg maak je eer niet veel zorgen over of 'ie te klein is want dat is 'ie niet

Reageer