Vraag

penis lengte 12 jaar

  • 22 May 2020
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

Badge

Ik ben  12 jaar en word in oktober 13 mijn penis is stijf nog maar 5cm moet ik hier wat aan doen of niet 

 


7 reacties

Hey @graaf123   bij 12 jarige is gemiddelde  7 tot 10.4 en bij 13 is het 8.7 tot 13.6

Dus ja … licht ook aan hoe je meet.

Je moet gewoon even wachten je zit in de pubertijd. De ene is er later mee dan de ander. 

Ik ben 15 en heb er een van 19cm 

Het licht maar net aan de genen ook. 

Maar heb geduld als het hinderlijk is voor je kan je altijd naar de huisarts gaan.

Groetjes gebruiker c 

Badge

Bedankt @Gebruiker c 

 

Bedankt @Gebruiker c 

 

Graag gedaan 

Reputatie 1
Badge +1

Mijn penis was voor de puberteit ook zoiets. Nu is ie wel meer gegroeid. Ben nu 15 en hij is nu zo’n 14cm. Geen zorgen, hij hoeft niet groot te zijn. Als je een meisje/ jongen wilt bevredigen via seksueel contact is dat op zo’n 5cm diepte en dat heb je nu al. Komt helemaal goed 

Badge

Hey@graaf123 ,  bij 12 jarige is gemiddelde  7 tot 10.4 en bij 13 is het 8.7 tot 13.6

Dus ja … licht ook aan hoe je meet.

Je moet gewoon even wachten je zit in de pubertijd. De ene is er later mee dan de ander. 

Ik ben 15 en heb er een van 19cm 

Het licht maar net aan de genen ook. 

Maar heb geduld als het hinderlijk is voor je kan je altijd naar de huisarts gaan.

Groetjes gebruiker c 

Oh ik ben 12 en die van is 15.5 cm

Reputatie 1
Badge +2

Dit had ik ook… maar nu word ik vaker geil en trek ik vaker af en hij is gegroeid misschien moet je dat doen?

Reputatie 7
Badge +5

@graaf123 Helaas kun je er niks aan doen groeit vanzelf, heb je al sperma en schaamhaar?

Reageer