Penis groot

  • 25 October 2019
  • 8 reacties
  • 333 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, laatst heb ik het gehad met een paar mensen over de lengte van mijn penis, ik ben 16 jaar en stijf is hij 17 cm. Iedereeb vond dat best groot, maar is dat ook echt groot? Ik vind  eigenlijk van niet. 


8 reacties

hoi

nou eigenlijk wel, want die van mij is als hij stijf is 15 cm, goed jij ben twee jaar ouder dan ik, maar ik denk niet dat dat veel uitmaakt.

groet

Badge

is aan de grote kant, maar niet heel bijzonder.

ik ben 15 en heb 16.5 dus er zijn er meer :P

gemiddelde van 16-jarige is 12.5-15.3 cm, dus je zit wel over gemiddelde

Toen we aan het ptaten waren over onze lengten, zijden ze ook dat een jongen nog pijn krijgt als ik hem er in doe 😅. Denken jullie dat een jongen echt pijn zal krijgen of moet ik hem er dan minder ver in doen. Ik heb ook geen ervaring dus ik weet het ook niet. Wat denken jullie? 

Denk het niet

Ik denk niet dat de jongen dan pijn gaat krijgen, tenzij je het forceert, doe het gewoon zachtjes en dan is er geen probleem

Hoi, 

Denk iets boven het gemiddelde, ik ben 14 en in stijve toestand 15cm. 

Ik ben ook 16 en de mijne meet 20 cm.

Dus das nog groter. Maar je zit idd boven het gemiddelde.

Hoi, laatst heb ik het gehad met een paar mensen over de lengte van mijn penis, ik ben 16 jaar en stijf is hij 17 cm. Iedereeb vond dat best groot, maar is dat ook echt groot? Ik vind  eigenlijk van niet. 

*17,5 cm

Hallo Anonieme jongen :)

Het is inderdaad bovengemiddeld. 15.3 cm is de gemiddelde lengte voor een penis.

-Dr8gon99

Reageer