Vraag

penis groei?

  • 29 June 2019
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15 jaar bijna aanstaande oktober wordt ik 16 en mij penis is stijf maar 10 cm en slap 5 ik begin me nou wel zorgen te make. Komt het doodat ik geen goede voedingstoffen binnen krijg Help.

5 reacties

Hey,

Het is toch helemaal niet erg dat je een kleine penis hebt? Bovendien hebben de meeste mannen een 'kleine' penis, omdat iedereen erover liegt. En meiden vinden dat niet eens belangrijk.
Groeit hij niet meer dan of verschilt dat per man?
Hoi

Hoe en wanneer je ontwikkelt, verschilt van persoon tot persoon. Sommigen zijn vrijwel volgroeid op hun zeventiende, terwijl anderen ontwikkelen tot hun twintigste. Het zou kunnen dat deze ontwikkeling bij jou op latere leeftijd plaats zal vinden, maar ook als je lichaam momenteel vrijwel volgroeid is, is dat prima.

Vertoont je lichaam reeds andere tekenen van de puberteit? Lichaamsbeharing bijvoorbeeld, of je stem die een stuk lager werd? Moest je je zorgen maken over je ontwikkeling of voedselopname, kan je dit gerust navragen bij de huisarts.

'En meiden vinden dat niet eens belangrijk.'
Daar geef ik Geen_Naam gelijk in. Dingen als je persoonlijkheid en gedrag zijn doorslaggevender.

Groetjes
Kenshin
Ik heb all well haar (je weet wel) maar ik ben pas 15/16 heb ik niet nog 3 jaar de tijd?
Je hebt zeker nog tijd. Dat je lichaamsbeharing hebt, geeft aan dat de ontwikkeling reeds begonnen is.

Gr. Kenshin

Reageer