Skip to main content
Vraag

pee but not in the wcee

• June 29, 2025
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Zijn er mensen die het leuk vinden om bijvoorbeeld 1 dag lang (of langer) gewoon te plassen enzo maar niet op de wc deze "chalange" lijkt mij wel erg leuk maar niet in mijn eentje.

Wat vinden jullie er van en hoe vraag ik dit aan iemand?

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Hoi hoi ​@Daan tha boy 

Er zijn zeker mensen die het leuk of spannend vinden om een challenge te doen waarbij je een dag lang niet naar de wc gaat of expres ergens anders plast. Dat valt voor sommigen onder grappige of gekke uitdagingen, en voor anderen zelfs onder persoonlijke interesses of fetishes. Je bent dus echt niet raar als je dit interessant vindt – het is iets wat vaker voorkomt dan je misschien denkt.

Als je het met iemand wil delen of samen zou willen proberen, is het belangrijk dat je het aan iemand vraagt die je vertrouwt en waarvan je denkt dat die openstaat voor gekke of aparte ideeën. Je kunt het luchtig brengen, bijvoorbeeld als grapje of nieuwsgierige vraag, zoals: “Oké dit klinkt misschien gek, maar ik kwam zo’n challenge tegen waarbij je een dag lang niet naar de wc gaat, lijkt me op zich wel grappig of spannend om een keer te doen. Zou jij dat ook ooit durven proberen of is dat echt te vaag?” Zo houd je het speels, zonder meteen alles bloot te geven.

Wees wel voorbereid op verschillende reacties, niet iedereen vindt dit leuk of snapt het, en dat is ook oké. Als iemand er niet positief op reageert, betekent dat niet dat jij gek bent, het past dan gewoon niet bij die persoon. En als je niemand in je omgeving hebt om dit mee te delen, kun je ook eens anoniem rondkijken in online communities waar mensen het over aparte of spannende challenges hebben (zoals Reddit of Discord). Let daarbij altijd goed op je eigen grenzen en veiligheid.

Kortom: er is niets mis met jouw nieuwsgierigheid, en als je er open en respectvol over praat, zul je merken dat er altijd wel mensen zijn die jou begrijpen of zelfs mee willen doen. 😊

xx liefs Wolf 🐺