Paardrijden

  • 1 September 2012
  • 7 reacties
  • 4384 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey
Altijd na paardrijden heb ik heel erg veel pijn aan mijn vagina, en is de huid van de binneste schaamlippen ook helemaal rood.
Mijn clitoris doet dan ook heel veel pijn en die is blauw..
Hebben jullie tips?? want ik wil echt niet stoppen met rijden
xxx

7 reacties

hey,

Ik had naa pardrijden altijd last van de huid op mijn bovenbennen. Dit ging echter weg nadat ik een andere rijbroek had gekocht. michien helpt het als je een andere rijbroek of onderbroek aan doet. Probeer een onderbroek van 100% katoen of zo.

xxx
hey,

zoals boven mij al gezegd is probeer een andere rijbroek.
denk dat dat de enige manier is om het tegen te gaan.
je kan moeilijk met kussen op een paard gaan paardrijden :p
hoop voor je dat dat helpt.
in ieder geval veel plezier nog met paardrijden.
beste tip:
vaseline.
ik ben nu op mn 6e begonnen met paardrijden en rond mn 14e kreeg ik er last van. ik ben nu z springruiter en rijd elke dag, dus ik kan je vertellen het helpt!
en goed ondergoed helpt ook veel!
good luck<3.
Misschien zit je niet goed? Ik zat eerst ook niet goed en kreeg ook plijnlijk gevoel. Ik weet t niet precies meer is al bijna half jaar geleden dat k heb gereden ( komt door ongeluk ) En indd andere broek kopen die iets minder stak zit bij je vagina?

xxx
mischien proberen op tijdens het lichtrijden niet op je kut terecht te komen dat het ik ook wel eens gehad en niet op je vagina leunen in  het zadel
Hey! ben je misschien allergisch voor Leer? ( of een andere stof van het zadel ). Je kan ook allergisch zijn voor je rijdbroek of zoiets 😁
Reputatie 1
Badge

doe anders iets van maandverband in als een soort kussen ofzo

Reageer