Skip to main content
Vraag

Opnieuw zwanger!

• April 10, 2026
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal! 

Ik heb vorig jaar een topic gepost over mijn zwangerschap, dat ik bang was voor mijn bevalling. Ik ben momenteel 17 jaar en heb een dochtertje van 1,5! Ze is echt mijn alles, ik hou ontzettend veel van haar💖 

Ik heb al een jaar een relatie met een jongen en hij is echt de liefste ooit! Ik ben er alleen vandaag achter gekomen dat ik weer zwanger ben... Ik ben waarschijnlijk al een tijdje zwanger, ik vermoed zeker 3 maanden al... 

Ik weet hoe dom het is dat ik voor de tweede keer zwanger ben onder de 18 en dat ik eigenlijk bezig moet zijn met andere dingen, zoals een studie... Ik heb in mijn jeugd veel meegemaakt en heb daar nog steeds veel trauma's van over. Een studie doen is  momenteel te veel voor mij. 

Ik twijfel heel erg hoe en of ik het aan mijn vriendje zal vertellen, ik ben bang dat ik nog niet klaar ben voor een tweede en ben ook bang dat hij dan niks met mij te maken wil hebben als ik hem vertel dat ik zwanger ben, ik heb het namelijk al een keer meegemaakt... Mijn dochtertje voed ik alleen op. 

Heeft iemand tips voor mij?🫶🏻

Xxx 

1 reactie

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 11, 2026

awh arme meid :( jemig wat is dit lastig. Je zou het wel aan hem of in ieder geval aan een bekende moeten vertellen, want uiteindelijk wordt die buik toch wel zichtbaar en abortus is jammer genoeg ook geen optie meer.

Ik wens je echt heel heel heel veel succes met dit meid <3