Skip to main content
Vraag

openbaar klaarkomen

• August 14, 2025
  • 6 reacties
  • 350 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben 16 jaar oud en 190 groot en wil in het openbaar een keer klaarkomen, ik weet niet hoe en waar want ik ben best groot dus val op en anders spotten mensen mij wel door het luidruchtig klaarkomen. iemand tips?

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 15, 2025

Ehh, doe maar niet. Dit is strafbaar en wordt vaak gezien als openbare zedenschennis of schennis van de openbare orde. Dat betekent dat het juridische gevolgen kan hebben, zoals een boete of zelfs een strafblad, afhankelijk van waar het gebeurt en hoe ernstig het wordt gezien.

Het is ook risicovol voor jezelf en anderen, omdat mensen zich ongemakkelijk of bedreigd kunnen voelen, en het kan leiden tot meldingen bij de politie.

Kortom: het is niet veilig of legaal om dit in het openbaar te doen. De veilige manier is altijd privé, bijvoorbeeld thuis of in een andere besloten ruimte waar je niemand stoort.

Bronnen: 
https://advocaat-zedenfeiten.be/zedenfeiten/openbare-zedenschennis/
https://zedendelict-advocaat.nl/schennis-van-de-eerbaarheid-wetsartikel-239-strafrecht/

xx liefs Wolf 🐺

• August 16, 2025

@Jongen16_  Jk ken je omgeving niet maar er zijn heus wel plekken kijk anders op Google Maps

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 17, 2025

Laten we dit maar hiet doen. Niet zo'n goed idee. Wat zou jij denken als je opeens een jongen van 16 in het openbaar ziet masturberen? Doe het maar gewoon thuis of met vrienden.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 18, 2025

Als ik jou was zal ik het niet doen als je gepakt word en ze bellen de politie ben je dik de klos want hoe ​@Wolf het al zegt het is strafbaar.

• August 18, 2025

Ligt eraan hoe openbaar... je kunt het ook niet opvallend doen. Zolang niemand er last van heeft.

• August 18, 2025

Hallo ik ben 16 jaar oud en 190 groot en wil in het openbaar een keer klaarkomen, ik weet niet hoe en waar want ik ben best groot dus val op en anders spotten mensen mij wel door het luidruchtig klaarkomen. iemand tips?

Niet te luidruchtig zijn..