Vraag

Oorbellen

  • 31 December 2018
  • 10 reacties
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben niet echt actief meer....
Oeps

Maar goed

Ik heb dus geen gaatjes.
Vond ik vroeger het ook altijd een versrikelijk iedee

Nu twijfel ik

Aleen 't probleem is ik wil niet 1 aan elke kand ik wil natuurlijk weer iets anders....
Ik wil 2 aan een kant en 3 in driehoek formatie aan de andere kant

(geïnspireerd door v van bts)

Anyway ik wil beslist niet met een gaatje in elk oor rondlopen dus dan zou ik er al 2 aan elke kand tegelijk moeten doen of ales in een keer.
(ieamdn daar tips mee)

Ik weet niet of oorbellen bij mij passen
Mijn style is mix van pull and bear/Korean fasion
(beetje anders dan nl style zegmaar)

Ik heb een lang gezich en overal lees ik dat je dan langen oorbellen moet vermeiden maar ik vind zoon lange chain juist geweldig voor de rest knopjes en ringetjes eigelijk.
Ook heb ik heel lang haar dus ik weet niet hoe dat uitpakt

Ik dacht altijd dat je haar aan je oorbellen vast kan gaan zitten (aangezien mijn haar overal vast zit) is dat een feit of is dat mijn brein die zich aansteld

Ook weet ik niet hoe ik mijn moeder/omgeving moet vertellen dat ik oorbellen wil (ja gw zegen) aleen mijn moeder moedigt oorbellen altijd juist een beetje aan en ik zeg dan meteen nee zegmaar.


Om de een of andere manier denk ik dat ik anders ben met oorbellen na zonder maar ik weet dat dat onzin is

Ik kon niks vinden online naast prijs en over kleine kinderen dus vandaar maar even zo😅

Bedankt

10 reacties

Hoi,

Je hebt bepaalde oorbellen die je kan dragen zonder gaatjes te nemen. Daarbij zou je alvast kunnen experimenteren, of er iets bij zit wat je leuk vindt.

Ik heb zelf ooit gaatjes laten zetten, maar ik draag al jaren geen oorbellen meer. De gaatjes zijn dichtgegroeid, maar je ziet nog wel dat ze er ooit zaten en dat voel je zegmaar ook. Oorbellen nemen heeft dus wel fysieke gevolgen, mocht je dit ooit niet meer willen.

Als je ze zo graag wil, zou ik ze wel gewoon nemen. Ik heb ze een paar jaar ook gwn geweldig gevonden, dus ja. Ik denk alleen niet dat het realistisch is om 2 gaatjes tegelijk te laten zetten in 1 oor. Geen idee of ze dat doen en of je dat moet willen, want het is best gevoelig in het begin...

En mochten lange oorbellen je uiteindelijk niet staan, dan doe je toch gewoon korte oorbellen in?

Je hebt oorbellen altijd afgehouden en nu wil je ze opeens wel. Mensen veranderen. Het is helemaal niet erg om dat toe te geven.

Gr. Pin
Dankjewel

Ik wil aleen echt niet met maar een gaatjes aan beide kanten rondlopen

Maar dat is eff informeren I gues

Ik pen gene sieraden persoon ringen voel ik mij ongemaelijk bij kettingen vergeet ik aan te doen en armbanden iriteeren....

Dus of ik oorbellen dan wel leuk vind weet ik ook niet ik twijfel gewoon heel erg. Overal hoor en lees ik dat je gw oorbellen moet neemen en dat het iedreen staad maar overtuigd ben ik niet....

Ik zit echt in twee strijd met mijzelf....

Dankjewel
Bij twijfel zou ik niet doen. Je maakt oprecht gaten in je oren... Ik zou dat alleen doen als je het écht zeker weet. Misschien kun je hier eens over praten met vrienden die geen duidelijke mening hebben. Ik denk namelijk dat je moeder je alleen maar om zou willen praten om het wel te doen en daar heb je niet zo veel aan denk ik.
Ja mijn moeder zo meteen zeggen doen.

Ik heb maar een vriendin en die zegt ook doen

Dus vandaar eigelijk dat ik hier ben nu😂

Dankjewell

Ik ga iniedergeval pas doen als ik 't zeker weet en ales laat bezinken en goed over denken enzo👍🏻
Je bent gelukkig erg verstandig! 😉 :)

Zijn er nog anderen in je omgeving waarmee je erover zou kunnen praten?
Uhm niet echt mijn tweeling zus zou meteen nee niet doen zeggen...

Heb niet echt veel vrienden irl wel veel online en heb het ook al besproken met ene meisje online maar die zij ook doen....

Opa maakt het niet uit die zou het gek vinden dat ik twijfel
Oma zou zeggen doen maar ook dat het vreselijk pijn doen (overdrijft altijd)

Voor de rest... Niet echt

Dankjewel

(bts heb het nog niet eens met mijn moeder besproken....)
Hmm, iedereen in je omgeving zegt dat je het wel moet doen, maar jij hebt sterke twijfels. Als je meer naar wel had geneigd, denk je dan niet dat je nu al was overtuigd?

Ik hoop dat je er uit komt! Maar dat komt vast en zeker goed 🙂
Uhm... Gister was ik er bijna zeker van maar dan een nachtje over slaapen en ale twijfels zijn terug.

Ik ben niet echt een onzeker typ maar ik denk toch dat het daar ergens mee te maaken kan hebben

Staat het mij wel past het wel bij mij gaan mens e mij anders zien

Dat soort dingen terwijl ik het als ikd at negeer graag zou willen...


Dankjewel
Hi Mijnigezien,

google eens op "ear cuff", die klemmen alleen en gaan niet door je oor.

Verder kun je eens op google zoeken op "magnetische oorbellen", dat zijn geen ringetjes, maar studs, knopjes in verschillende maten.

Ik weet niet of daar iets bij is wat je mooi vindt?

Dan kun je later altijd nog gaatjes nemen als je het echt wil.

Groetjes,
M&M's
Dankjewelll ik ga zeker even zoeken of ik wat kan vinden en dan kan ik idd kijken of ik het leuk vind♥️

Bedankt alemaal

Reageer