onzekerheid: waar moet een jongen aan voldoen?


  • Anonymous
  • 0 reacties
een vraag voor de meisjes:

wat vinden jullie nou zo mooi aan een jongen (ben namelijk een beetje onzeker) hebben jullie tips voor me dan kan ik er miss. iets aan veranderen dus ik bedoel wat moet een jongen voldoen volgens jullie??

alvast bedankt😉

10 reacties

Hey Sergio_

Je vraagt je af wat meisjes aantrekkelijk vinden in een jongen. Je bent wat onzeker, en overweegt om iets aan jezelf te veranderen.

Elk meisje is anders, waardoor mijn mening erg kan verschillen van de mening van anderen. Wat echter vaak terugkomt, is dat oprechtheid en eerlijkheid erg geapprecieerd worden. Jezelf zijn en durven tonen wie je bent, is vaak het aantrekkelijkst.

Kledingstijl of haarkleur zijn me eender. Waar ik aandacht aan hecht, is of een jongen er verzorgd uitziet. Hiervoor hoef je geen uren in de badkamer door te brengen. Een goede hygiëne en een uitgeslapen look zijn voldoende.

Jezelf veranderen voor een meisje, heeft vaak niet het gewenste effect. Wie zich niet tot jou aangetrokken voelt voor wie je bent, is je niet waard.

Groetjes
Kenshin
Qua uiterlijk; ik houd van blond haar, iemand die langer is dan ikzelf, en niet dik. Het liefst mooie ogen en lippen 😉 - Het belangrijkste vind ik dat hij er verzorgd uitziet.
Zijn karakter moet gewoon leuk zijn; humor, een beetje plagerig, uitdagend, en lief.
Xxx
dank jullie wel 🙂
Qua uiterlijk; ik houd van blond haar, iemand die langer is dan ikzelf, en niet dik. Het liefst mooie ogen en lippen 😉 - Het belangrijkste vind ik dat hij er verzorgd uitziet.
Zijn karakter moet gewoon leuk zijn; humor, een beetje plagerig, uitdagend, en lief.
Xxx

Kijk ik zit nog in de puberteit en krijg nog de groeispurt nu ben ik pas rond de 165 cm en karakter verandert ook naarmate
In de puberteit kan er inderdaad nog van alles gebeuren. De kans is groot dat je nog een stuk groeit, dat je schouders breder worden, en dat je stem wat lager wordt. Verder kan je karakter zich inderdaad verder ontwikkelen.

Gr. Kenshin

Ik vind het het mooist als een jongen mij het gevoel geeft dat ik bijzonder ben. Door kleine gebaartjes. Zoals briefjes schrijven en haar jouw shirt/hoodie uitlenen. Ook zou ik het heel leuk vinden als een jongen me mee neemt naar bijvoorbeeld een dansvoorstelling, omdat ik zelf dans. Of dat hij me een studio-opname cadeau geeft. Dan voel ik me namelijk ondersteund in mijn passie. 
het is leuk als je een meisje voorstelt aan je vrienden en familie.  
Hopelijk heb je wat aan mijn tips ;)

Jezelf wezen natuurlijk! Uiterlijk maakt niet uit en waar die vandaan komt vind ik aantrekkelijk als hij uit Azië komt. Ze hebben meestal donkere kleur ogen. Zwart haar en blauwe ogen vind ik heel erg aantrekkelijk. Als het een Koreaan is bijvoorbeeld dan vind ik hem knap en schattig. Jongens met blond haar en blauwe ogen vind ik schattig, als ze kleiner zijn dan 1,70 of course. Ik heb verschillende types waar ik op kan vallen. Chubby gezicht en of atrak gezicht.

Ik hou zelf persoonlijkheid niet van jongens boven 1,80 en en erge sixpacks en dat ze zijn charma faket. Die types die eboys zijn? No. Alleen die geld wilt? No

Ik hou van een warmhartig man die op iemand valt van iemand persoonlijkheid en geen uiterlijk. Moet wel goed uiterlijk verzorgd natuurlijk. Een jongen die een klein klein beetje op een meisje lijkt. Als je snapt wat ik bedoel. 😂 ik ben niet lesbisch.  Ik val op jongens. 

Gehoord van Jungkook? Hij had zijn haar laten groeien tot zijn kin. Hot. Maar echt lang haar is no zone.

Ik heb nog niet echt een ideale routine. Maar verassingen en gezellige dingen zijn welkom. Iemand die naar goed naar mij luistert met goed hart is mijn nummer 1.  

Een jongen die alleen maar bij mij is vind ik niet fijn.  Ik wil hem of course ook aandacht geven.

En elke meid wilt dit wel,

Iemand die ook opruimt en beweegt.

Ik had het over Jungkook. Google maar eens bts en kijk maar naar Jungkook, Jimin en Suga. Dan heb je wel beetje een beeld. Jungkook zal wel een goed beeld van mij zijn. Oh en luister naar hun stemmen ;)

TRUE LOVE! Nummer 1 belangrijkste wat een jongen moet hebben.

Groetjes,

Mimi

 

Reputatie 2
Badge +1

hi, ik vind dat innerlijk het belangrijkste is van een jongen. en nu kan ik al die ‘onzekere’jongens al horen van ooh ik ga zoizo niemand krijgen vanwege mn innerlijk/dit/dat/blablabla. maar meisjes vinden het juist leuk als je wat zwakheden hebt maar trots bent op al je sterke punten zoals behulpzaamheid, sociaal, goed met kinderen, etc. het maakt niet uit of je sneller boos word of heel verdrietig bent, je bent zoals je bent. het tweede wat meisjes belangrijk vinden is verzorging. hiermee bedoel ik hoe je je kleed, nagels, haar, baard, verzorging, die dingen. ik denk dat als je heel zeker bent over je sterke innerlijke punten en jezelf gewoon goed verzorgt dat je al een heel eind gaat komen bij de dames;))

Hey,

ik zou je niet gaan veranderen voor iemand, je bent het leukst als je jezelf bent. Aan je uiterlijk kun je natuurlijk niets veranderen en dat moet je ook niet willen. Qua gedrag vind ik het altijd wel leuk als een jongen goede manieren heeft en beleefd is en ook wel humor heeft. Dus dat je bijvoorbeeld de deur voor een meisje openhoudt en opstaat als een meisje achter je langs moet lopen in de klas of vragen hoe het gaat met een meisje, en als ze dan slecht zijn vragen waarom?, maar daar moet je ook niet in overdrijven, ik vind het ook wel leuk als een jongen een leuk grapje uithaalt in de klas maar je moet niet te ver gaan. Ik denk dat de meeste meisjes dat wel leuk vinden.

Reputatie 1
Badge +1

Hey! 

Best een goede vraag als je het aan mij vraagt. Maar he! Geen zorgen ik, een meisje heb een paar goede adviezen voor je! (Hoop ik teminste)

ik vind alles op hun eigen manier natuurlijk aantrekkelijk en mooi. Ik heb wel bij jongens dat ze als je bijv. bent gevallen ofzo dat ze je helpen.dat vinden meisjes meestal wel schattig, en als je verliefd wordt op een meisje kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om het niet gelijk gelijk te zeggen maar kleine seintjes te geven. Je moet niet vergeten om gewoon jezelf te blijven als je in een relatie komt! Als je in een relatie komt, kan je haar natuurlijk ook cadeautjes geven. Dat vinden meisjes altijd wel leuk! Probeer haar te complimenteren. Troost haar als ze zich niet goed voelt etcetera.En ALS het dan uitgaan, probeer dan niet te veel aan haar te denken. Dat helpt echt! Anders blijf je maar denken waarom heeft ze het uitgemaakt? En dan kan je je gwn supersad voelen wat natuurlijk gwn normaal is.

ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen! Groetjes van Victoria

Reageer