Vraag

onzeker over uiterlijk

  • 23 March 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik heb een neus met een bobbel erop. wat vinden jullie ervan.

ojaa en ik heb veel moedervlekken op mijn rug. maar dan groot en bol.. wat vinden jullie daar van? dankje.

3 reacties

Nouja, dat zegt niet echt heel veel.
Daarnaast kunnen wij niet echt oordelen, want ik zou niet echt weten in hoeverre jouw beeld overeenkomt met die van mij.
1. wat boeit het wat andere denken
2. ik kan net zo goed zeggen 'ik draag elke dag een pak wat vind je daarvan'
kijk het intreseert me niet hoe andere denken over mij als ik er zelf maar gelukkig mee ben
dat is ook mijn boodschap voor jou 'wees gelukkig met hoe je bent en laat andere maar praten als jij je maar goed voelt 😛 '
Hoi,

Hoe moet ik me 'een bobbel op mijn neus' voorstellen? Iets als een pukkel/puist? Gaat het dus bijvoorbeeld nog weg? Veel kinderen rond onze leeftijd hebben veel en dikke pukkels. Dat is even vervelend, maar ze gaan weer weg en zo goed als iedereen heeft ze.

Ik vind moedervlekken helemaal geen storende dingen, ook niet als ze wat dikker zijn.

Dat is dus mijn mening in het kort. Ik denk dat je dit bericht hebt geplaatst omdat je onzeker over jezelf bent? In principe zou, zoals hierboven al gezegd, de mening van anderen niks moeten veranderen aan jouw eigen oordeel. Misschien kun je een iedere dag eventjes in de spiegel kijken en tegen jezelf zeggen 'ik ben mooi'. Dit hoef je niet te menen, het is namelijk de bedoeling dat wanneer je dit vaak doet, je er wél in gaat geloven.
Het is maar een suggestie, dus als je eigenlijk niet onzeker bent of als je dit niet ziet zitten o.i.d., dan moet je het lekker niet doen.

Gr. Pin

Reageer