Skip to main content
Vraag

onzeker over penislengte in vergelijking met team

• September 19, 2026
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik zit als 16-jarige jongen in een (hockey)team met jongens van 13/14/15 jaar, nu douchen wij naakt met elkaar (zie vorige post). Ik ben nu, naar aanleiding van wat ik vandaag(zaterdag) heb gezien, erg onzeker over de lengte van mijn (slappe) pik. Ik kwam erachter dat een 14-jarige teamgenoot van mij een pik heeft van 2/3 cm langer dan die van mij (~9cm). Heeft iemand tips om mij hier beter over te voelen, of hier zelf ervaring mee(danwel in mijn rol, of als die van iemand met een grote pik). Dank alvast

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • September 19, 2026

Haai

Je slape pik kan wel korter zijn maar dat wil niet zeggen dat je stijven ook korter is want je pik kan een soort van in en uitschuiven dus dat hij langet word alls ie stijf is en niet bij alen manen /jongens werkt dat even goed

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 19, 2026

Stijf is die van mij ~13cm, dat is (naar mijn weten) ook niet erg lang...

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 25, 2026

Klopt wat hierboven staat. Mijne is slap ook klein en stijf 16cm (groeier) anderen hebben een bloeiende. Die zijn slap al groter en worden niet heel veel groter als je stijf word. 13cm stijf is trouwens gemiddeld hoor. En hij kan ook nog tot je 18e ongeveer groeien. Dus no worries.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 27, 2026

Iedereen vergelijkt zichzelf  onder de douche met de andere jongens. Van boven lijkt je lul ook kleiner dan als je hem van voren ziet. 9 cm is heel normaal en dat je teamgenoot een grotere heeft betekent niet dat ie een grotere stijve heeft. Want je hebt groeiers en bloeiers. Groeiers groeien nog een stuk en Bloeiers worden maar een klein beetje groter als ze stijf zijn. Bij mij was het altijd het omgekeerde. Ik was de enige die al haar had op zijn pik en mijn lul was een stuk groter dan de rest daardoor.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 27, 2026

Ja dan was jij dus eerder in de puberteit, dat scheelt dan ook een stuk in de lengte.