Skip to main content

Onzeker over penis (slap)

• December 13, 2025
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Hee, ben een jongen, 17 jaar en bennerg onzeker over mijn slappe penis. Stijf is ie helemaal prima, en ik weet dat het daar ook om gaat, maar slap is hij echt klein en dun. Na het sporten onder de douche schaam ik me daar zo erg voor. Heb ik nog hoop dat hij nog wat groeit? En wat kan ik doen om minder onzeker te zijn?

1 reactie

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 13, 2025

Hoi, daar kun je niks aan doen en is ook heel normaal. Als alles maar werkt en dat doet het begrijp ik, dan is het prima. Wat je kunt doen is accepteren dat jij jezelf bent en dat niemand ooit minder is geworden door een bepaalde omvang van zijn penis. Probeer tevreden te zijn met je lijf en vooral dat ook uit te stralen. Ik heb zo geen scherpe standaard reacties voor je als mensen opmerkingen maken. Maar die zijn er natuurlijk ook. Iets van kwaliteit gaat boven massa, zulk soort dingen. Maar nog beter is als iemand een opmerking maakt, een beetje medelijdend en verbaasd kijken van "maak jij je daar druk om?"  Dat werkt vaak ook in allerlei situaties. Wij hebben op onze ecoboerderij een brommobiel en ik breng er wel eens eieren mee weg, en iemand zei eens " goh wat een klein autootje". Ik zei toen "ja u weet wat ze zeggen over mannen in grote auto's, daarom heb ik hier genoeg aan".   Zulk soort reacties werken vaak wel 😉 . Mooiste is om de ander het gevoel te geven dat ie zichzelf belachelijk maakte met de opmerking. Overigens zal geen meisje je beoordelen op je penis omvang. Kortom je hoeft je er niet druk om te maken. 

Groetjes liefs Tartan X