Vraag

onzeker over mw lichaam

  • 20 October 2019
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 17 jaar oud en ben al 3 jaar onzeker spiegels zijn mij vijand. als ik in de spiegel kijk jank ik zo ziet mij lichaam er uit

-brede heupen

-dikke kont

-klein buikje hangt niet 

-en me cup F tieten

-slag blond haar tot me schouders heb gedoneert maand terug

-blauw groene ogen

-weeg 83 15 kilo te zwaar

ik kijk in de spiegel en ik denk wat heb ik een lelijk lichaam ga er huilen van op school zeggen ze dat ik lelijk ben en ik beter dood kan zijn dat het beter voor mij is en voor hun. Mij vriendje vind me mooi maar ik vind mezelf lelijk hoe durf ik in de spiegel ooit te kijken


1 reactie

Hey,

Je klinkt heel mooi maar als je je zelf te zwaar vind kan je afvallen.

Dat kan je doen door elke dag een paar km te lopen en thuis oefeningen te doen (en let op je voeding)

En anders ga je naar de sportschool of sportvereniging bijv.  Voetbal.

Wss zijn de mensen die zeggen dat jij lelijk bent, zelfs dik of lelijk of hebben ze geen vriend(in)

Verder is er vast een online cursus over: je eigen lichaam accepteren .

Verder moet je je niet zo druk maken om wat een ander over je zegt, natuurlijk snap ik dat het niet zo makkelijk is/gaat.

ik denk dat je vriendje je vriendje is omdat hij iets aan je leuk vind en dan heb ik het over innerlijk en uiterlijk.

Ik bedoel je hebt een vriendje die jouw mooi vind, wat maakt het dan nog uit om wat een ander van je denkt.

Want het maakt mij niet uit dat een vriend van mij lelijk is en jij hebt al een vriendje

Hoop dat je me begrijpt (ps: als je er echt zo verdrietig van word kan je altijd met iemand er over praten, ik voel me ook niet perse mooi maar dat veranderd wss als ik meer ga sporten).

Veel succes!

Reageer