Vraag

Onzeker over mijn lichaam.

  • 19 February 2018
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb het al een tijdje maar sinds ik ouder ben valt het me pas op, ik heb best veel moedervlekken {is dat bij jullie ook of nie?}, ik heb er een paar in mijn gezicht en veel op mijn rug. ik vindt ze afschuwelijk!
mijn vraag is, hoe denken jullie over moedervlekken en waar en hoeveel hebben jullie er? THXX ALVAST! KUSJESS

4 reacties

Dat is gewoon de puberteit ik heb ook veel moedervlekken maar ik trok me er niks van aan en nu zeggen mensen ook tegen me wat schattig al die moedervlekken dus trek je er niks van aan misschien wordt je ook wel gecomplementeerd ?
Meestal vind ik moedervlekken wel mooi
Ik heb er zelf niet heel veel
Je hoeft je trouwens sws niet onzeker te voelen, zeker niet over moedervlekken
Hoi!

Voor jezelf ben je vaak strenger dan dat anderen dat voor je zijn, dus wat bij jou heel erg opvalt bij jezelf, valt niet bepaald op bij anderen. Tijdens de puberteit rommelen de hormonen met je zelfbeeld, wat het er meestal niet beter op maakt.

Als je het heel vervelend vindt kun je naar een dermatoloog gaan. Je huisarts kan je hiernaar doorverwijzen. De dermatoloog kan jou tips geven i.v.m. verzorging, en of er eventueel iets aan gedaan kan worden.

Groetjes
x
Hoi,

Ik heb een vriendin die ook erg veel moedervlekken heeft. Ik vind het haar best leuk staan. Het hoort echt bij haar. Ik denk dat dat bij iedereen eigenlijk zo werkt. Het is onderdeel van je uiterlijk. En moedervlekken zijn zeker niet hetzelfde als puisten, dus daar hoef je je in ieder geval geen zorgen over te maken.

Gr. Pin

Reageer