Hoi ik ben een meisje van 12 i know ik ben te jong maar aub help…. ik zit nu in groep 8 en ben best wel onzeker over mijn lichaam want heb al best wel rondingen en de rest uit mijn klas niet…. soms maken ze er grapjes over enz.. altijd als ik ga logeren enz heb ik altijd een hemdje aan enz maar ja wat kan ik doen om minder onzeker te zijn…....
Hey blijf je zelf zou ik zeggen als je naar de middelbare school gaat ga je zien dat iedereen van die grote tieten heeft maak je geen zorgen.
Grote tieten zijn toch lekker hahaha
maaak je gwn geen zorgen.
hetkomt goed
Trots zijn op jezelf en je eigen lichaam
Had ik ook later zijn ze allemaal jaloers! En hou van je lichaam zo als het is meid niet twijfelen
Je hoeft er niet onzeker te zijn wees er trots op je Begint een vrouw te worden en nu zullen ze er iets van zeggen maar later zullen ze allemaal jaloers zijn geloof me
~lena
Hey zoek je hulp hierover?
Wees zeker over jezelf! Die meiden uit je klas zijn misschien gewoon wat later met puberen en daar is helemaal niks ergs aan!! Xx
Wees zeker over jezelf! Die meiden uit je klas zijn misschien gewoon wat later met puberen en daar is helemaal niks ergs aan!! Xx
Oké dankjewel!
Je hoeft er niet onzeker te zijn wees er trots op je Begint een vrouw te worden en nu zullen ze er iets van zeggen maar later zullen ze allemaal jaloers zijn geloof me
~lena
Oke
Had ik ook later zijn ze allemaal jaloers! En hou van je lichaam zo als het is meid niet twijfelen
Dankjewel
Hey blijf je zelf zou ik zeggen als je naar de middelbare school gaat ga je zien dat iedereen van die grote tieten heeft maak je geen zorgen.
Grote tieten zijn toch lekker hahaha
maaak je gwn geen zorgen.
hetkomt goed
dankjewel
Op de middelbare ga je er plezier van hebben
PS. Ben een jongen 15 jaar. En elke meid krijgt rondingen dat is normaal dus maak je niet druk. Sommige hebben op vroege leeftijd een groeispurt en andere later en andere krijgen eerder rondingen en ander later. Voorbeeld . Ik ben nu 15 en ben 189 cm en toen ik 14 was was ik 180 cm. En ik heb zelf ook grote voeten maat 49.5 . Dus niemand is perfect .
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes.
Thx
@mira 12 al zij wees gewoon jezelf ik ben ook best wel onzeker over mezelf maar denk dan ik ben wie ik ben en dat is nou eenmaal zo iedereen is mooi op ze eige manier
Gr.anoniem lover
Hallo,
Ik snap dat het niet fijn is. Een vriendin van mij heeft dat ook. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Andere kinderen maken er waarschijnlijk grapjes over omdat ze denken dat jij die grapjes ook leuk vindt. Als je die grapjes niet leuk vindt, moet je gewoon een keertje duidelijk zeggen dat je het niet leuk vindt als ze die grapjes maken en dat je er eigenlijk best onzeker van wordt. Dus niet eerst mee lachen. Stiekem zijn ze waarschijnlijk ergens best jaloers dat jij zo snel al in de puberteit bent. Hemdjes dragen bij het logeren is ook niet nodig hoor, behalve als je denkt dat je rondingen privé zijn.
Je bent wie je bent en dat moeten hun gewoon accepteren. Ze mogen ook best weten dat de grapjes die ze maken niet leuk zijn.
Veel succes,
Stoutje
Je moet er juist trots op zijn! Op de middelbare gaan die meisjes plat blijven en jaloers zijn op jou! Nog even doorzetten de basisschool is al bijna over♡♡
Oke thxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.