Skip to main content
Vraag

onzeker over hoeveel ik weeg

• June 10, 2025
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

J.R.
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben heel onzeker over hoeveel ik weeg, ik lijk helemaal niet dik volgens mij omgeving maar ik als 13 jarige vind 60 kilo toch te veel, iedereen zegt maar de hele tijd dat het spieren zijn. Ik ben ook wel heel sterk maar dan nog, is dit nou te veel gewicht of niet?

7 reacties

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 10, 2025

Ik ben 12 en weeg 52 kg. Maar je kunt dat niet vergelijken, want dat is voor iedere persoon anders. Misschien als je weet hoe groot je bent kan je de BMI test doen, maar k denk dat het bij jouw gewoon spieren zijn. Sommige mensen hebben ook zwaardere botten. Kortom, het kan vanalles zijn. Maar aangezien je niet dik bent maakt het ook niet zo veel uit. En volgens mij denkt ieder meisje dat ze te veel weegt!

• June 10, 2025

Hé ​@J.R. 

Denk inderdaad dat dat spieren zijn 😉

Doe je netjes, ben 14 en weeg 80 kilo 😉 echt niet onzeker zijn. 

Ik zou geen bmi test doen, ik zelf heb altijd moeten aanhoren dat ik te zwaar was van de kinderarts. Dat deed pijn, maar zelfs de kinderarts is er achter gekomen dat iedere kind anders is. 

Hé, als je echt zo sterk bent ga er iets mee doen. ​dan krijg je toch veel zelfvertrouwen als je ziet dat je niet dik bent maar sterk 😉

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

​@J.R. 

je moet je zeker geen zorgen maken als je wat meer weegt , is compleet normaal en je zit nu ook in je puberteit en dat zal ook een rol spelen

Als je je maar goed in je vel voelt

• October 14, 2025

Maak je alsjeblieft geen zorgen, je bent gewoon mooi zoals je bent! Succes!

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

ligt eraan hoe lang je bent!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Ligt ook aan je lichaamsbouw

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1

ligt aan je lichaamsbouw en lengte, maar maak je geen zorgen. ik ben jongen(13 jaar oud) en weeg 46 g ben trouwens 163 cm groot