Skip to main content
Vraag

onzeker over geslachtsdeel, (jongen en meisje)

• February 15, 2026
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii, 

Zoals je kan lezen in me eerdere topics ben ik erg onzeker over mijn vagina, een van mijn schaamlippen is namelijk rond de 2 centimeter en ik schaam me er heel erg voor. 
Ik kan hier niet met vriendinnen over praten want die hebben allemaal kleine/ bijna niet zichtbare schaamlippen.

Vraag voor de meiden:
Zijn er nog meer meiden die hiermee zitten en voelen alsof ze de enige zijn in hun omgeving die dit heeft? 

Vraag voor de jongens:
Zijn jongens ook zo onzeker over hun penis dat ze geen seks hebben of er niet naar kunnen kijken en waarover ben je dan onzeker is het dan de lengte, de dikte of de vorm? 

Hoe gaan jullie (jongens en meisjes) met deze onzekerheid om? 
Is er ooit iemand geweest die er echt iets over heeft gezegd over dat je schaamlippen te lang zijn of dat je penis te klein is? Of is ons dat gewoon aangeleerd door sociale media. 

Groetjes, 

2 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 16, 2026

Nou ik heb het zelf niet maar me vriendin wel die was er ook wel onzeker over maar je kunt er weinig aan doen.

Het is er eenmaal dus ja daar is niks aan te veranderd al.is het moeilijk maar ik zei gewoon zoals mijn incontinentie probleem heb jij dat dus als.je elkaar gewoon accepteert is het goed 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

wij als jongens zijn meestal ook wel onzeker doordat er van alles op internet te zien is maar vaak niet zoals het echt is. we scheppen ook altijd op, maar durven onze piemel dan niet te laten zien als we bloot zouden moeten. de mijne is ook nog niet zo groot maar ben nog geen puber maar een piemel is een piemel en mij maakt het niet uit wie hem ziet. in het zwembad gebruik ik ook altijd de grote kleedkamer ook al zou er iemand anders zijn want  een kleedhokje is zo klein en sta je in het water.