Skip to main content

onzeker meisje

• March 8, 2026
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Juu
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee

Hey ik best wel knap meisje

Lang bruin blond haar tot aan de navel   ik best wel lang 185 cup 80D en best wel dikke billen en ik vind zelf dat ik  dikke boven bennen heb vinden jongens dat aantrekkelijk ik ben daar best soms onzeker over en ook over mijn langte  iemand tips 

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Juu ,

Het is niet nodig om onzeker te zijn over hoe je eruit ziet, je bent gewoon goed zoals je bent.  En ik denk ook niet dat elke jongen daar naar kijkt, vaak wordt er meer naar het innerlijk gekeken. Dus echt, je bent goed zoals je bent, jezelf niet voor iemand veranderen.  💜

Liefs 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy mag ik je een geheim vertellen sommige jongens gaan af op het uiterlijk puur maar het gaat eigenlijk om het innerlijk en niet het uiterlijk dus gewoon aardig doen nou is het mooi meegenomen als je ook tegelijk aantrekelijk bent maar het gaat niet over wat jongens van je vinden het gaat erom wat je van jezelf houdt eerst moet je van jezelf houden en dan pas de ander (ik bedoel daarmee dat je wel gewoon aardig tegen iedereen moet doen maar niet meteen een relatie moet willen) 

anoniem 1305 was hierzo

Juu
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

Bedankt 😘