Skip to main content
Vraag

onzeker lengte

• August 10, 2025
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Hoiiii

ik ben een meisje van 14 jaar en ben 185 cm. Ik heb wel een jaar geleden voor de eerste keer menstruatie gekregen en ze zeggen dat een jaar na dat je dat voor de eerste keer krijgt stopt met groeien. Maar mijn vraag is eigenlijk of ik nog veel verder zou groeien en of jongens mij wel zouden willen want echt elke jongen dat ik ken is echt 15 cm kleiner enzo. Zijn er nog meisjes die in deze situatie zitten?? 
xx anoniempje

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 10, 2025

Ik niet, ik ben echt iets van 1,60. Dus vrijwel iedereen is groter helaas.  Echter snap ik heel goed dat je met die vragen zit, en hier onzeker over bent. 

Er zijn vast zat jongens die een langere vriendin helemaal geen probleem vinden, sommige vinden het juist super aantrekkelijk. Dat veel jongens in je omgeving nu kleiner zijn, komt vooral omdat veel jongens pas later echt hun groeispurt krijgen. Meiden zijn hier gewoon vaak wat eerder mee. Je zult zien dat er straks veel waarschijnlijk voorbij jouw lengte gaan of dichterbij komen. So no worry :) 

xx liefs Wolf 🐺

• August 10, 2025

Allo ​@Anoniem0911 

Ik ben een jongen van 14, als je niet heel veel meer groeit zou ik er geen probleem mee hebben. 

Ben zelf nu ook 1.85 en word waarschijnlijk wel 1.95. 

Groetjes badeend

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

Hey ​@Anoniem0911,

1.85 is aan de lange kant, maar dat komt soms voor. Niks om je zorgen over te maken. Ik ben een jongen van net 13 en ergens tussen de 1.66 en 1.68. Ik word waarschijnlijk 1.90. Als je 1.90 wordt dan is dat wel bijzonder maar als je niet veel langer wordt is het geen probleem. Geen zorgen, een hoop jongens zullen het leuk vinden om een lange vriendin te hebben 😅 en jongens gaan pas op hun 14e groeien tot hun volwassen lengte, dus maak je niet druk.

Liefs matpat13 😁

• September 6, 2025

Hallo,

Nee hoor dat is helemaal niet raar. Ik ben zelf ook een meisje van 2.13 m, maar ik ke;pn genoeg meiden van jouw lengte.

Groetjes van mij