Vraag

onzeker

  • 13 July 2019
  • 7 reacties
  • 316 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben mega onzeker over mijn penis lengte. Dit komt denk ik vooral door mijn Stiefbroer. Altijd lijkt t alsof hij een veel grotere heeft. Ik ben net 13 en hij bijna 14. In onderbroek lijkt ie van hem ook groter.

mijn lengtes:
Slap: 8cm
Stijf: 11.5cm

Is dit normaal?


Gr

7 reacties

Ja, want de meeste mannen liegen over hun penislengte. Het is niet leuk dat je broer je je zo naar aankijkt.

Meisjes vinden penislengte niet belangrijk. Je hoeft er daarom niet onzeker over te zijn.
Hoi

Maak je geen zorgen 🙂 Hoewel de kans groot is dat je lichaam zich nog verder zal ontwikkelen, mag je gerust tevreden zijn met de maat die je momenteel hebt. Vaak onderschat je je eigen uiterlijk wanneer je naar een ander kijkt, en zoals Geen_Naam zei, speelt er voor een partner in een relatie veel meer mee dan de lengte van je penis.

Zegt je stiefbroer er weleens wat van?

Groetjes
Kenshin
@Kenshin ja hij zegt er soms eens iets van. Laats waren we aan t zwemmen en scheen mn zwembroek door. Toen zei hij van 'je hebt wel een kleine'. Daarna toen we boven waren wilde hij zich omkleden en zei hij 'ga maar even weg, ik heb toch een veel grotere'.

Gr
Wat naar en onvolwassen dat je stiefbroer zulke opmerkingen maakt. Geef gerust aan dat je die opmerkingen niet fijn vindt.

Dat hij het nodig vond er wat van te zeggen, geeft me het vermoeden dat ook hij ergens onzeker over is. Onzekerheid wordt vaak weggestopt onder kwetsende of intimiderende opmerkingen. Hoewel dit de reden zou kunnen zijn achter zijn vervelende commentaar, praat het zijn gedrag niet goed.

Gr. Kenshin
Badge

@Kenshin

ja hij zegt er soms eens iets van. Laats waren we aan t zwemmen en scheen mn zwembroek door. Toen zei hij van 'je hebt wel een kleine'. Daarna toen we boven waren wilde hij zich omkleden en zei hij 'ga maar even weg, ik heb toch een veel grotere'.

Waarschijnlijk wil die je gewoon plagen zo is elke broer maak je geen zorgen 😉 

ik ben 12 de mijne is iets kleiner dan die van jouw. Maar je kunt er weinig aan doen denk ik, als ie het maar doet groeien doet ie bij ons nog wel

Ik denk dat dit redelijk normaal is voor een jongen van jouw leeftijd, ik ben nu 16 maar sinds mijn 13de is mijn penis ook enorm gegroeid van ik denk rond de 12 naar 17 cm in deze 3 jaar dus maak je in ieder geval geen zorgen.

en zoals de rest al zei de grootte maakt niet zo veel uit in een relatie.

Reageer