Hoi allemaal
Ik ben een meisje van 15 jaar en nu bijna 2 jaar ongesteld ik ben vanaf het begin al super onregelmatig ongesteld en ik word maar niet regelmatig er is letterlijk geen touw aan vast te knopen. Meestal ben ik te laat ik heb dan bijvoorbeeld een cyclus van 6 weken of daarna weer een van 10 weken. Zelfs het aantal dagen dat ik ongesteld ben varieert steeds. Ik ben ook gewoon nog net zo onregelmatig als in het begin en het word niet regelmatiger. Het eerste jaar dat ik ongesteld was maakte ik me er nog niet zoveel zorgen over maar nu begin ik me wel een beetje af te vragen of er niet iets aan de hand is. Ik zit er best wel mee eigenlijk. Ik heb nu ook sinds een paar maanden dat ik een paar keer per week heel erg buikpijn heb ik weet dan oprecht totaal niet waar dat van komt want ik ben dan niet ongesteld. Soms word ik snachts wakker van de pijn. Ook heb ik vroeger een keer bloed geprikt en toen had ik verstoorde schildklierwaarden. Ik heb gelezen dat het daar ook mee te maken heeft maar dit is al vier jaar geleden dus ik weet natuurlijk niet of dit nog steeds het geval is. Kortom ik hoop dat jullie misschien weten waar mijn onregelmatige cyclus van komt en ik hoop dat jullie tips hebben