Skip to main content
Vraag

ongesteld zijn snachts

• December 31, 2024
  • 12 reacties
  • 338 Bekeken

NN15000
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar 

Ik ben al 2 jaar ongesteld maar sinds 3 maanden worden mijn menstruatie snachts heel hevig dat ik elke keer door lek heb dit met mijn moeder over gehad maar die zegt dat ik een dikker maandverband in moet doen maar dat hielp ook niet en tampon werkt bij mij niet snachts dus heb luierbroekjes aan daar voor. 

dus ook een vraag aan meerder meisjes zijn er meer meisjes die dat doen een luierbroekje  

Of hebben die een ander tip help 

12 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 1, 2025

Zijn er andere meisjes die dit ook hebben snachts dat ze elke keer doorlekken

• June 24, 2025

Ik draag Moodies onderbroeken heavy overnight, boyshorts. Maar ik heb heel lang luiers gedragen vanwege een bepaalde reden...

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 24, 2025

Hi Ik lekte vroeger ook vaak door maar nu gebruik ik vaak menstruatie ondergoed en dat werkt heel goed 

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 25, 2025

Zijn er andere meisjes die dit ook hebben snachts dat ze elke keer doorlekken

Als ik niet zo een broekje aandoe waar jij hebt over hebt dan ja

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 16, 2025

Ja heb dat laatst gehad toen ik logeerde bij mij nichtje en mijn nichtje liet me zo'n broekje proberen nu draag ik die 

Als ik ga slapen ik ben geen stil ligger in  bef dus beweeg veel dus mijn maandverband zat nooit goed meer als ik wakker werd

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 17, 2025

Dit herken ik. Ik moet ook altijd en een tampon en een maandverbandje in. Maar ik draag geen luierbroekje.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Dit herken ik. Ik moet ook altijd en een tampon en een maandverbandje in. Maar ik draag geen luierbroekje.

Dan ben ik gelukkig niet de enigste maar een tampon en maandverband dan komt er bij jou ook best veel uit .

Maar vind jij dat fijn slapen zo tampon in 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 17, 2025

Ik voel er eigenlijk niks van, of te minste, ik heb er geen last van. Ik voel wel dat er iets zit, maar echt last, nee. Alleen heel soms, maar dan zit die ook niet goed bij mij. Maar bij sommige is het gevoelliger daarbinnen als bij andere uiteraard. Wellicht kan je ook expirimenteren met verschillende grotes als je sommige vervelend vind zitten. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1

Persoonlijk zou ik dan misschien echt driedubbel gebruiken

mogelijk, als je je daar fijn bij voelt een cup gebruiken 

Verder gewoon 1 of 2 (een verticale een horizontale) maandverband in menstruatie ondergoed. Allebij in de grote opname. Je kan ook altijd een badhanddoek op je bed leggen

Als het extreem heftig is eens langs een huisarts of gynaecoloog gaan, mogelijk voor de pil

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 28, 2025

Hoi! Ik heb zelf ook last van extreme heftige menstruatie dat komt omdat ik een bloedstollingsziekte heb. wat echt heel vervelend is vooral snachts. Het was zo heftig dat ik medicijnen heb gekregen, helpen gelukkig wel, ik gebruik 1 maandverband van Kotex, zonder vleugels, die is echt heel dik en lang. En ik doe daaronder nog 1 normale met vleugels tegen het doorlekken. Hoop dat je hier wat aan heb

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

Er bestaan ook maandverband luiers broekjes 

is dat een idee wat jij misschien kan gebruiken 

ze bestaan in zwart en wit  zo zien ze er uit

Veel Plezier nog en laat Gerust iets weten of je het geprobeerd hebt 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 22, 2025

@olifant_Hocky ja ik zou daar wel iets aan hebben maar helaas of gelukkig ben ik al een tijdje niet ongesteld geweest door me incontinentie probleem  want ik voelde me vies voor me vriendin en moeder dat ik beide had dus ben met me moeder naar de dokter gegaan en er wat aan laten doen .