Beantwoord

Ongesteld worden.

  • 28 October 2019
  • 5 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hii,

Ik ben dus nu 14 en ik ben nog nii ongesteld. Ik vind het opzich geen probleem ofzo maar t mag nu wel komen vind ik. Ik heb al een aantal testjes gedaan om te weten wanneer k ongeveer ongesteld zou worden maar die zeggen al anderhalf jaar '’Binnenkort pas op'’. Ik wil daarom ff aan alle girlz onder ons vragen.

Hoe oud ben je nu? 

Hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld werd?

Kon je er vantevoren iets aan merken dat je ongesteld ging worden?

Kon je er (achterafgezien) van te voren iets van merken?
Doet de eerste keer ongesteld worden en zn pijn als dat iedereen altijd zegt?

X A.

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 October 2019, 07:11

Bekijk origineel

5 reacties

Ik ben 14 en ook nog niet ongesteld.

En ik krijg wel om de maand rode uitscheiding in me onderbroek dus het is niet raar ofz het komt vanzelf 

Ik ben een trans meisje en maar heb een vriendin die 15 is en ze heeft iedere maand haar menstruatie wat ze opmerkt door buikkrampen en branderige urine die enorm geurt. Het kan afhangen van de hormonen want de 1 is vlugger seksueel rijp 

ik las in mijn biologie boek gelezen dat het tussen de 9 en 16 jaar kan 

(als ik het goed herinner) 

hey 

 

ik een transjongen maar dat betekend dat ik ongesteld ben (jammer genoeg). 

ik ben nu 17 

ik werd ongesteld toen ik met een maand 9 was. dus ik was er behoorlijk vroeg bij (voor mij vetreft te vroeg). 

nee ik kon er niks van merken dat ik ongesteld werd en nu nog steeds niet. ik heb bijna nooit last van ongesteldsheid dingen. ik heb alleen last dat de drang naar chocola groter is.  

nee het verschild echt enorm per persoon. ik en mijn zus hebben nooit last en me moeder en stief moeder hadden alle bei wel veel last van ongesteld worden. 

hoop dat je hier iets aan hebt

 

groetjes blue

heeeyy,

Ik ben nu 14 en ik was 12 toen ik voor het eerst ongesteld werd. Ik had witte afscheiding, maar voor de rest merkte ik nie echt dat ik ongesteld zou gaan worden. Nou ik had wel dat ik last had van mn buik een paar dagen voordat ik het werd. Maar iedereen heeft wel eens pijn in hun buik dus ik zou me daar nie zo erg op gaan focussen.

De eerste keer ongesteld worden is vooral raar, je kent dat soort pijn nog nie en daarom voelt het een beetje naar. Bij mij deed het best wel veel pijn, maar daar wen je snel genoeg aan! Dus maak je geen zorgen om de pijn en anders bestaan er gelukkig nog medicijnen om te zorgen dat je minder pijn hebt. Bijvoorbeeld: Aleve feminax, het helpt super goed en binnen een half uur (ik overdrijf nie) is de pijn weg superrrr chill! Zelfs van de ergste pijn heb je geen last meer !!

xxx

Reageer