1. Hoe oud ben je 14
2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je maandverband/tampons? Dat ligt er aan hoe dik het maandverband is dat ik in heb en hoe zwaar ik ongesteld ben op dat moment. Maar meestal elke 1 of 2 uur.
3. Hoe doe je dit in de nacht? Ik doe altijd net voor ik ga slapen een vrij dik maandverband ding in en dan zodra ik wakker wordt ga ik meteen weer naar de wc, en dat gaat eigenlijk altijd goed :)
4. Hoelang ben je al ongesteld? Al anderhalf jaar.
5. Slik je de pil en bevalt het je? Ik slik de pil niet.
6. Hebben jullie gewoon seks als je ongestelt bent? Ik heb nog nooit seks gehad.
7. Doe je een sport en zoja welke? Ik dans en ik speel theater.
8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Ehm weer zo dik mogenlijk maandverband, en nog steeds proberen elk uur naar de wc te gaan. Maar het gaat altijd wel goed dus yay.
Heey, ik heb een paar vragen. (Alleen voor meisjes)
- Hoe oud ben je? 12
- Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Op mijn heftigste dagen gebruik ik tampons die ik om de 3 of 4 uur verwissel alleen soms vergeet ik het of denk ik van ah joh kan nog wel want heb nu geen zin maar dat is eigenlijk heel slecht. Op mijn minder erge dagen gebruik ik maandverband die ik ook om de 3 of 4 uur verwissel. Niet omdat ie dan vol zit maar puur om de hygiëne.
- Hoe doe je dit in de nacht? In de nacht gebruik ik zo een nachtmaandverband en een extra broekje onder mijn pyjama broek en dan in de ochtend gelijk wisselen.
- Hoelang ben jij al ongesteld? Iets langer dan een jaar.
- Slik je de pil en bevalt het je? Ik slik de pil niet.
- Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Ik heb geen seks.
- Doe je een sport zo ja welke? Ja ik hockey en ik boks.
- Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Vlak voor de training/wedstrijd een tampon of maandverband in (ligt eraan hoe heftig ik ben) en dan als ik thuis ben meteen vervangen.
Hopelijk heb je er wat aan
xx
- Hoe oud ben je? 14 jaar
- Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Ik vergeet het heel vaak meestal om de 5 uur
- Hoe doe je dit in de nacht? Een normale tampon en nachtmaandverbend
- Hoelang ben jij al ongesteld? Sinds een maand voor mijn 13, dus in juli dit jaar 2 jaar al
- Slik je de pil en bevalt het je? Nee, wel gedaan ik werd er een beetje depresief van en vond het moeilijk om het niet een dag te vergeten en om elke keer ook op het zelfde tijdstip in te nemen
- Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Nee, het liefst niet maar ben dan ook gewoon single
- Doe je een sport zo ja welke? Nee
- Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Nvt
Hopelijk heb je hier wat aan
Groetjes een lieve meid van 14, kusjess
- Hoe oud ben je? 14
- Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? ik doe het als het nodig is
- Hoe doe je dit in de nacht? ik doe gwn een dikkere maar ik heb niet heel veel bloedvel
- Hoelang ben jij al ongesteld? niet lang
- Slik je de pil en bevalt het je? ik slik de pil niet
- Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? ik heb nog nooit gesekst
- Doe je een sport zo ja welke? voetbal
- Hoe doe je dit als je ongesteld bent? een dikkere maandverband aan doen en wat rustiger doen, maar zoals ik al zei heb ik niet heel veel bloed verlies.
Alvast bedankt als je mijn vragen beantwoord!!
kusjes
Gekko
- Hoe oud ben je? 13
- Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? 3 / 4 uur. Maar als ik aan het begin zit is het om de 1 / 2 / 3 uur
- Hoe doe je dit in de nacht? Gwn een maandverbandje met van die flappen
- Hoelang ben jij al ongesteld? 2 jaar
- Slik je de pil en bevalt het je? Nee
- Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Heb nog geen seks, maar ik masturbeer ook niet
- Doe je een sport zo ja welke? Ja, tennis
- Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Gwn gaan :)
Alvast bedankt als je mijn vragen beantwoord! Geen probleem
XX
- Hoe oud ben je? ben 13 jaar
- Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Ligt aan de grote, een kleine tussen 1 á 2 uur en een grote tussen de 4 en 5 uur
- Hoe doe je dit in de nacht? Als ik erge ongesteld ben doe ik een dikke in en slaap ik op een dekentje want dat geeft me wat vertrouwen.
- Hoelang ben jij al ongesteld? Sinds me 11de
- Slik je de pil en bevalt het je? Ik heb het een tijdje gedaan. Het beviel mij erg goed.
- Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Ik heb nog nooit seks Gehad
- Doe je een sport zo ja welke? Ja aan krav maga, dat is een verdedigingssport
- Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Ik vind dat vervelend maar ik doe een tampon en maandverband zodat ik echt njet kan doorlekken.
hopelijk heb ik je een beetje geholpen!!
groetjes 4ever_
- Hoe oud ben je? 14
- Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? ligt eraan meestal rond de 4 uur, maar hevigere momenten wat vaker
- Hoe doe je dit in de nacht? maandverband voor ‘s nachts
- Hoelang ben jij al ongesteld? denk iets meer dan een jaar ofzo
- Slik je de pil en bevalt het je? nope slik ik niet
- Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? nog geen seks gehad
- Doe je een sport zo ja welke? dans/hardlopen
- Hoe doe je dit als je ongesteld bent? het starten is vervelend maar na het sporten voel ik me wel altijd beter, ik draag dan een tampon & dun maandverband just in case
Alvast bedankt als je mijn vragen beantwoord!!
kusjes
Gekko
Hii
hier komt ie!
1. ik ben 13
- Ik verwissel een tampon mode 4 uur ongeveer ofz en maandverband 3-6 uur ongeveer soms wat langer soms wat korter
- gwn en maandverband in doen en slapen haha
- 2x geweest tot nu toe
- nope ik slik de pil niet, ben best gevoelig voor allerlei bijwerkingen
- nooit seks gehad XD
- jep ik doe dansen, een vooropleiding 15 uur ofz in de week.
- ik doe gewoon maandverband in, en dan doe ik iets rustiger aan want anders heb ik t gevoel dag het eruit stroomt hahah
ik hoop dat ze een beetje redelijk zijn beantwoord
x 1sa
Hoe oud ben je?
12
Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband?
Als het moet maand verband als je je niet zeker voeld ff chekken.. Ik gebruik ook een menstruatiecup
Hoe doe je dit in de nacht?
Een grotere in en als ik wakker word gelijk verschonen
Hoelang ben jij al ongesteld?
Jaar
Slik je de pil en bevalt het je?
Nope
Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben?
Sex na het huwelijk
Doe je een sport zo ja welke?
Crossfit sportschool
Hoe doe je dit als je ongesteld bent?
FF zeggen tegen vrouwelijke trainer en dan krijg in een aangepaste workout