Ongesteld symtomen

  • 21 October 2018
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

Badge +2
Hoiii laatste tijd begin ik het onderwerp ongesteldheid heel interessant te vind maar wat ik wilde weten is namelijk wat gebeurd er met je voordat je ongesteld word of meer symptomen ik ben daar heel benieuwd naar bijv als ik het word of bijna dat ik het een beetje kan verwachten of kan herkennen klikt raar Maarja Haha

7 reacties

Heyy,
het klinkt helemaal niet raar. Als ik ongesteld wordt heb ik altijd last van mijn spieren (alsof ik net heel veel gesport heb) en cliché buikpijn. Je zult het de eerste keer niet gelijk herkennen, maar dat komt later wel.
In je vorige topic heb ik al wat verteld maar voor anderen lezers zet ik hier even een rijtje👍🏻

(ik be geen docter dus dit is uit ervaring en ervaringen die ik online heb gehoord van anderen)

Opgezwollen buik.
Een soort aankondiging van bloed (druppel kan in. de kleuren: bruin, rood, roze, oranje bruinachtig)
Je hebt ongeveer 1.5 tot 2 jaar borst groei.
Pijn aan borsten/groei van borsten.
Buik pijn (onderbuik)
Rugpijn (onderrug)

En natuurlijk bloed😅 wand dan begint het (niet een druppel)

Let wel op wand het kan elk moment komen... Ook snachts ook als je net een presentatie geeft🤪 maar gelukig is de eerste keer vaak heel licht en kan dat dus niet veel kwaad👍🏻

Als je nou onverwachts je periode krijgt kan je een emergency pad maaken met wc papier hoe?
Je pakt iets van 4 wc papier vellen en bout die op op de scheur randjes dit leg je in je onderbroek dan pak je iets van 6 tot 8 vellen en dit winkel je om je onderbroek heen het uiteinde vouw ja aan de buitenkant onder het gewikkelde papieren viola. Voor een eerste ongesteldheid prima te gebruiken. Maar als je denk dat je in de leeftijd zit ervoor neem dan een period kit mee. Een tasje met maandverband en 2 schoonen onderbroeken👍🏻 als je dan eenmaal langer ongesteld bent kan je er een onderbroek of gene onderbroek van maaken👍🏻 belangrijk is dat je die altijd bij hebt👍🏻

Kreig je nou je eerste period op school of ergens anders ben dan j moeder en leg de situatie uit zij kan jou ophalen ofzo. Wand je hoeft de eerste keer echt niet Opschoor te blijven wand dat is alemaal. Spanned en lastig in het begin👍🏻

Voor de rest is het afwachten👍🏻
Badge +2
Ja ik heb een beetje steek onder in Mn buik en opgezwolle buik ik weet niet goed hoe ik het uit kan leggen Haha en alles wat er staat bij je klopt dus wss word ik het binnekort ook omdat ik een rood bruinige vlek heb en last heb van buikpijn wat ik normaal nooit heb
👍🏻 Komt goed ❤️
Het komt waarschijnlijk ja👍🏻 maak je maar niet te veel druk hoor👍🏻 op YouTube is ook heel veel te vinden trouwens❤️
Badge +2
Heb zowat alle video’s gezien wat met ongesteld te maken heeft gezien haha
Ow haha dan weet je eigelijk al heel veel👍🏻❤️

Reageer