Vraag

ongesteld op vakantie

  • 7 August 2019
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Badge
Hoiii,
Ik ben nu op vakatie in Frankrijk met mijn vader er oudere broer, afgelopen zondag ( 4 aug ) ongesteld geworden. Ik heb wel gewoon tampons mee genomen, maar 1 'maat' te klein. Ik heb nu nog 1 tampon en volgens mijn menstuatie kalender is het morgen afgelopen.

Het probleem is, die app werkt goed, maar hij kan er een dag naast zitten. Dus als dat zo is heb ik niet genoeg tampons, ik wil niet aan mijn vader vragen of hij wilt kopen. Hoe kan ik ze kopen zonder dat mijn broer of vader het te weten komt?

Btw, ik ben 13 jaar oud

3 reacties

Hey,
Je kan zeggen dat je 'even weg bent om een rondje te lopen' en dan ga je snel even naar de supermarkt ofzo en haal je wat tampons. Stel dat je niet dicht bij een supermarkt zit, zou je als het echt noodzakelijk is wat wc papier in je ondergoed kunnen doen. Dan moet je wel heel regelmatig checken en verschonen.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx
Hoi

Zoals Bloempje voorstelde, kan je langsgaan bij de supermarkt. Desnoods neem je een klein rugzakje mee om de tampons op de terugweg in te doen, zodat je reisgenoten zich geen vragen stellen bij de inkopen die je net gedaan hebt.

Voor hetzelfde geld is je ongesteldheid vrijwel over, en zal je nauwelijks nog tampons nodig hebben. Weliswaar lijkt het me verstandig om er te halen voor het geval je nog even bloed verliest. Tampons vervallen niet, en degenen die je nog overhebt, kan je mee terugbrengen naar huis.

Een zakdoek of keukenpapier is vaak absorberender dan wc-papier. Ook valt het minder snel uit elkaar. Moest je geen winkel in de buurt hebben, kan je jezelf hiermee helpen.

Groetjes
Kenshin
Badge
Dank jullie wel voor de reacties, maar gellukkig is mijn ongesteldheid afgelopen en als ik nog bloed verlies, heb ik nog 1 tampon over

Reageer