Vraag

onbekende symptomen dat je ongesteld gaat worden

  • 18 September 2022
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hebben jullie nog symptomen die niet altijd gezegd worden als je begint met je ongesteldheid dus niet buikpijn enzo 


6 reacties

Badge

De ene moment kan je boos zijn 5 min later de gelukkigste 8n de wereld en dan weer 2 min later super sad. 

Ook vinden de meeste het échy ni leuk als ze je tegenspreken 

Ooo en superveel zin in🍫🍫

Reputatie 5
Badge +5

Hier altijd buikpijn ( niet lekker zijn ) .

En erg veel bloedverlies .

Badge

yess zeker weten ik heb zlef erg last van spierpijn in me boven benen als ik het bijna moet worden of ik voel me misselijk.

Reputatie 7
Badge +7

Er zijn niet perse symptomen die elke vrouw heeft voordat ze ongesteld gaat worden. Wat wel vaak voorkomt is dat als je borsten als 2 jaar aan het groeien zijn dat je dan binnenkort ongesteld kan worden. Maar dit ook zeker langer duren. Zelf was ik op mijn 12de ongesteld maar veel van mijn vriendinnen werden pas op hun 15 of 16 ongesteld. Volkomen normaal, pas als je na je 18de niet ongesteld wordt zou ik naar de dokter gaan. Geen zorgen!♥️

Reputatie 4
Badge +3

Echt superveel spierpijn, (ook buikpijn), vaak voel ik me heel zwak en wordt alles soms even zwart. Ik voel me duizelig en soms voelt het alsof ik flauw ga vallen. Super zweterig, en heb vaak geen zin om met mensen te praten.

Hoop dat het helpt!!

X Queertje:)

Badge

Heey, ik krijg voordat mn menstruatie begint hele erge moodswings, het is dan vaak dat ik boos of verdrietig ben. Ook krijg ik hele erge puistjes op mn voorhoofd :(. 

Reageer