Beantwoord

Ongesteld

  • 26 January 2020
  • 3 reacties
  • 427 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, 

ik ben een meisje van 14 jaar en ben rond maart 2019 ongesteld geworden. Nu heb ik altijd normale menstruaties gehad met rood bloed enzo. Alleen 4 weken geleden had ik een menstruatie met alleen rood slijm. Dat was volgens mij ook een menstruatie al vond ik dat een beetje gek. Nu ben ik (dacht ik) weer ongesteled want ik had vanochtend veel buikpijn en eerst roze bloed. Toen daarna op de wc echt roder bloed zoals bij een menstruatie. Dus maar een mini tampon ingedaan alleen die haalde ik eruit en het was niet helemaal vol. Een klein beetje rood was het maar meer niet. Nu inlegkruisje en met afvegen helemaal niks meer. Is dit een begin van de menstruatie of moet ik me zorgen maken. Graag snel antwoord!!

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2020, 20:24

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi,

volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken in het eerste jaar van je ongesteldheid heb je geen vast ritme of vaste hoeveelheden bloed. Ook de jaren daarna hoef je niet dezelfde hoeveelheid bloed te hebben bij elke menstruatie. Als je echt denkt dat er iets iets kan je altijd naar de dokter dat is helemaal noet gek en ook niets om je voor te schamen.

 

Badge

Hoi,

volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken in het eerste jaar van je ongesteldheid heb je geen vast ritme of vaste hoeveelheden bloed. Ook de jaren daarna hoef je niet dezelfde hoeveelheid bloed te hebben bij elke menstruatie. Als je echt denkt dat er iets iets kan je altijd naar de dokter dat is helemaal noet gek en ook niets om je voor te schamen.

 

Hoi, thanks voor je reactie. Nu beb ik dus niks meer. Is dat dan normaal? Sorry ben beetje onzeker! Want daarbinnenin voelt t ook niet zoals op plaatjes te zien is

Badge

Hoi,

volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken in het eerste jaar van je ongesteldheid heb je geen vast ritme of vaste hoeveelheden bloed. Ook de jaren daarna hoef je niet dezelfde hoeveelheid bloed te hebben bij elke menstruatie. Als je echt denkt dat er iets iets kan je altijd naar de dokter dat is helemaal noet gek en ook niets om je voor te schamen.

 

En wanneer zou ik naar de dokter moeten? Ik weet niet zo goed of ik nu ongesteld ben want het is nu weer weg. Is het dus niet gek als mijn menstruatie altijd met rood slijm is

Reageer