Vraag

Ongesteld

  • 9 September 2019
  • 6 reacties
  • 623 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik heb een vraag,
Wanneer jullie (meiden) ongesteld zijn en je hebt gym, Hoe kleden jullie je dan om? Ik zelf vind het best wel gênant dat als ik ongesteld ben ik dan moet omkleden aangezien ik geen tampon in doe maar maandverband
Hebben jullie tips? Ik dacht zelf om een sportbroek dan de hele dag aan te houden want 1 je hebt gewoon losse kleding en 2 je hoeft je niet om te kleden waar iedereen bij is terwijl je maandverband in hebt, Wat denken jullie over dit idee? Of hebben jullie andere tips laat me graag weten 🙂

6 reacties

Ik let er zelf eigenlijk niet zo op zelf. Iedereen is op een gegeven moment ongesteld dus het is niet iets waarvoor je je hoeft te schamen. Binnen 2 seconden ben je omgekleed en waarschijnlijk valt niemand het op. Al zou iemand het zien dan maakt het toch niet zo heel veel uit dat ze weten dat je ongesteld ben. Als je het echt heel naar vindt, kan je ook beetje in een hoekje staan zodat ze je wat minder goed kunnen zien.
Ik draag niet vaak maandverband, maar als ik het draag omdat in bijvoorbeeld denk dat ik die dag ongesteld ga worden, kleed ik me ook gewoon bij iedereen om. Andere meiden die wel altijd maandverband dragen als ze ongesteld zijn doen dat voor zover ik weet ook gewoon. Ik let er niet echt op, anderen vast ook niet. Je zou je gewoon even om kunnen draaien ofzo want ik snap je wel, maar het is niks om je voor te schamen.
Xx
Hey SophieO

Hoewel er in de kleedkamer hoogstwaarschijnlijk nauwelijks wordt opgekeken van een klasgenoot die ongesteld is, lijkt het me absoluut ok om naar een manier te zoeken waar jij je fijner bij voelt. Zoals je zelf voorstelde zou je de hele dag een lossere broek kunnen dragen zodat je je niet hoeft om te kleden, of je zou, zoals Yvv01 zei, een hoek van de kleedkamer kunnen opzoeken.

In sommige kleedkamers heb je een wc-hokje. Daar zou je je eventueel rustig in kunnen omkleden. Het zou echter kunnen dat je medeleerlingen zich hier meer vragen bij gaan stellen, dan dat ze dat zouden doen wanneer jij je in hun bijzijn zou omkleden.

Groetjes
Kenshin
hey ja omg dat dillema had ik eerst ook altijd, ik ging ook op internet zoeken en daar stond gewoon doe er een extra onderbroek overheen en dat helpt want dan zie je het minder! Nog een tip misschien kan je dan een wat grotere onderbroek kopen om er dus overheen te dragen want dat zit wat comfortabeler
Ach meid, schaam je je er alsjeblieft niet voor dat je ongesteld bent. Het is iets volkomen natuurlijks wat elk lichaam van een vrouw van af ongeveer haar 13e tot 50e (leeftijden verschillen) meemaakt, en aangezien er alleen maar meiden in de kleedkamer zijn zullen ze je echt niet belachelijk maken omdat je maandverband draagt. Je bent een vrouw en daar moet je trots op zijn, wat mij betreft zwaai je met je maandverband en tampons rond van "Ja jongens, ik ben ongesteld, deal with it!".
Hey
Ik heb een vraag,
Wanneer jullie (meiden) ongesteld zijn en je hebt gym, Hoe kleden jullie je dan om? Ik zelf vind het best wel gênant dat als ik ongesteld ben ik dan moet omkleden aangezien ik geen tampon in doe maar maandverband
Hebben jullie tips? Ik dacht zelf om een sportbroek dan de hele dag aan te houden want 1 je hebt gewoon losse kleding en 2 je hoeft je niet om te kleden waar iedereen bij is terwijl je maandverband in hebt, Wat denken jullie over dit idee? Of hebben jullie andere tips laat me graag weten :)

Hey
Ik kleed me ALTIJD om in het toilet
Misschien een tip
Xx

Reageer