Skip to main content
Vraag

ondergoed jongens/meiden

• January 19, 2026
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Hey forumleden,
Ik ben een jongen en ik zit al een tijdje met een vraag in me hoofd. Ik vind het zelf namelijk heel fijn om zonder ondergoed onder mijn broek te lopen omdat het dan minder zweet en lekker vrij is dus ik sport veel in de sportschool en werk veel daar doe ik het dus ook maar ik krijg altijd rare gezichten. Ik heb al andere forum posts bekeken maar die zijn allemaal paar jaar oud en mijn vraag is eigenlijk zijn er meer mensen die zonder ondergoed op straat lopen of alleen thuis en met welke activiteit doen jullie het. Zie graag een reactie

2 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 20, 2026

Hoi Qvk 

ik denk wel dat je een van de weinigen hierin bent want is op zich wel normaal als je een onderbroek draagt maar als jij je comfortabeler in voelt zonder. Moet je gewoon doorgaan hoe jij dat wil 

• January 21, 2026

@Qvk  in de zomer heb ik vaak geen onderbroek aan onder een short ook als ik hier om de hoek een balletje ga trappen met vrienden vaak geen onderbroek aan. En bij sommige andere (lange) broeken voelt het lekker zonder onderbroek. En thuis ben ik meestal naakt of enkel een lang t shirt die net wel net niet m’n zaakje bedekt