Skip to main content
Vraag

ondergoed dragen van meiden

• November 26, 2025
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo allemaal, 

ik wil heel graag als jongen, meiden ondergoed aan! ( onderbroeken en bh’s) weten jullie wat voor ik moet halen??? En waar ?? 
Ik ben een jongen van 16 jaar trouwens 

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 26, 2025

Nee, ik weet dus niet waar je dat moet halen. BH's passen jongens toch niet?  Maar er zijn als je het echt wilt genoeg winkels die dat soort dingen verkopen. De hema bijvoorbeeld.

Liefs Yusa 😘

• Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 26, 2025

Maar weet je ook niet wat voor onderbroeken ik kan dragen??? 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 26, 2025

Uh nou je geeft al aan dat je meisjes/vrouwen ondergoed wil dragen, dus je zegt eigenlijk al zelf je antwoord. Er zijn allerlei verschillende soorten meisjes onderbroeken hoor. Je hebt hipsters, ook wel boxershorts voor meiden (dat past dan misschien wel he) 

• Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 26, 2025

Maar past dat dan ook met m’n geslachtsdeel?? 😅 

en weet je miss wat voor bh’s er zijn 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 26, 2025

Past vast wel. Doe maar een grote maat. Je hebt ook boxers dat zijn geen boyshorts die hebben zeg maar zo'n flapje waar meisjes niks aan hebben 😂 ja en als perse een bh wilt zou ik een grote nemen want anders past ie toch nooit rondom. Of je hebt volgens mij ook verleng stukken te koop. 

Liefs Yusa 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

Maar eig is een bh als jongen is wel een beetje moeilijk, want jij hebt natuurlijk dan geen borsten 😉 maar opmeten doe je onder je borst, en hoeveel cm dat dan is is dan een getal, bijvoorbeeld 85. En dan heb je nog dingen, de cups, dat zijn dan A B C D E F, maar dat snap ik eigenlijk niet zo goed, je moet maar wat proberen 🫢😂 ik weet ook niet zoveel van bhs dus 🫣

Maar waarom wil je eigenlijk zulke kleren als jongen? 

Ik hoop dat ik een beetje help…

Liefs Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 27, 2025

@Frikandel1234  ondergoed is meestal elastisch dus dat gaat prima, je penis etc past daar best in. En anders neem je een slip van een half of 1 maatje groter. Je kunt ook een unisex string kiezen dat gaat zeker goed. Qua bh weet ik niet zoveel maar dat lijkt mij bij een jongen meer om de omtrek van je bovenlichaam dan om een cupmaat te gaan denk ik. Er zijn vast instructie vids te vinden en maattabellen. Liefs, Tover xxx