Skip to main content
Vraag

ondereeg plassen

• January 28, 2026
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ren veel en drink tijdens het hardlopen

net als elk mens moet ik hierdoor plassen

ik heb al alles geporbeert

van te voren plassen

minder drinken

maar dit helpt niet (een andere route helpt niet en er zijn geen wc’s onderweg)

ik dacht eerst om ergens in de bosjes stiekem te plassen

Maar het is zo

water met veel planten ervoor (kan hier niet doorheen of tussen in plassen)

gelijk daarnaast is de weg

gelijk daarnaast zit een weiland met een hek (kan hier ook nergens plassen)

hoe moet ik plassen?

5 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 28, 2026

Je kan misschien lopen en na het lopen drinken niet tussendoor lukt dat niet kan jij een luier aan doen om te lopen jij kan ook bij iemand aan huis aan bellen om te lopen anders weet ik het echt niet dit waren mijn tips tot de volgende veel succes en laat gerust weten hoe het verder ging 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 28, 2026

Je kan misschien lopen en na het lopen drinken niet tussendoor lukt dat niet kan jij een luier aan doen om te lopen jij kan ook bij iemand aan huis aan bellen om te lopen anders weet ik het echt niet dit waren mijn tips tot de volgende veel succes en laat gerust weten hoe het verder ging 

Luier kan oden ik wel maar een luier is niet ontworpen voor rennen en kan dus lekken. Daarnaast is het wel duur en wil ik het mijn ouders niet vertellen.

er zijn geen huizen, winkels of andere mogelijk heden voor wcs

ik probeer al zo weinig mogelijk te drinken maar voor lange afstand is het gewoon nodig

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 28, 2026

P.s. het is een rechte weg waarnje ongeveer kan zien of er iemand binnen 1 minuut en elektrische fiets 30 seconden afstand op je is. ChatGPT zei dat ik dan maar gewoon als ik voel dat ik moet op het mijn broek en onderbroek uitdoen en plassen

als dit echt de enige mogelijkheid is en er idd niemand is wil ik dit wel overwegen maar het is nogsteeds iets raars om te doen

daarnaast ben ik bang dat als er een keer een elektrische filets aan komt en ik moet tijdens het rennen door het water vaak veel plassen dat ik niet oprijd klaar ben en die gene dus mij op straat ziet plassen

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 28, 2026

Ik zou als ik jou was dan gewoon langs de weg doen als het echt niet anders kan. Maar ik zou al helemaal niet in je broek gaan plassen of je moet dat beter vinden dan dat mensen jou zien. Ik zou wel voordat je gaat hardlopen naar de wc gaan en niet veel drinken 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 29, 2026

Ik ga sowieso niet in mijn broek plassen.  Ik kan zoals eerder gezegd nergens naast de weg. Er zit een klein stukje gras naast de weg maar daar is niet mee r verstopt.
als ik ren is dat soms wel 2 uur en dan kan ik niet voor die tijd mijn plas inhouden en van sporten moet je gewoon meer drinken.