Skip to main content
Vraag

onderbroeken en luiers

• September 27, 2025
  • 7 reacties
  • 244 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hallo ik heb een vraagje ik zou graag hier rond een experiment doen ik vraag mij af of er verschillende onder jullie die luiers dragen ook tussen zijn die een luier dragen over de onderbroek en hoe dat voelt en waarom jullie dat juist doen? Groetjes 

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Ik draag geen luier.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 28, 2025

Ja ik draag wegens me incontinentie een luier maar daarover draag ik gewoon een onderbroek.

En dat zit normaal het is ook om hem op zijn plek te houden 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 28, 2025

Ik draag geen onderbroeken meer. Toen ik klein was heb ik dat aan het einde van de zindelijkheidstraining wel gehad omdat ik dan beter voelde als ik nat werd. Helaas door een zwakke blaas moet ik weer luiers dragen. Ik draag geen onderbroeken over mijn luiers maar wel eens een romper/body.

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 29, 2025

Ik draag er zelf nog steeds, maar ik heb een oplossing zodat het niet opvalt: ik draag broeken die wat wijder zijn dan normaal, zoals deze  Het is op dit moment best moeilijk om mee te leven, maar tenminste voel ik me niet meer ongemakkelijk door de blik van anderen.

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 29, 2025

Oké allemaal maar eigenlijk was mijn vraag ongekend wie zijn luier aandoen boven zijn onderbroek?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 29, 2025

Waarom zou je een luier boven je onderbroek doen? Is het niet de bedoeling van een luier om juist de plas of poep tegen te houden om te voorkomen dat het in de onderbroek komt. 

xx liefs Wolf 🐺

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 30, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Wolf  Dat lijkt mij ook dus ook idd want anders wordt je onderbroek toch alsnog vies denk ik. Maar ja ik draag het zelf niet dus kan het ook niet weten natuurlijk.