Vraag

Omtrek Penis Meten

  • 22 June 2021
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo! Ik had een vraagje, ik ben hier al een hele tijd onzeker over waar ik niet onzeker over hoef te zijn maar ik wil het toch nog even vragen. Hoe meet je precies de omtrek van je penis ( Welk punt van de penis is get dikst ) en hoeveel groeit de dikte van je penis nog als je net 16 bent geworden. Alvast bedankt


2 reacties

Heyy

 

De omtrek van je penis meet je vanaf het dikste punt van de penis en waar dat zit zie je waarschijnlijk wel. Je doet een meetlint om je penis heen en tadaa daar is je antwoord😉

 

Hoelang je penis nog door groeit verschilt per persoon. Ik heb daar even een stukje tekst voor opgezocht op het internet:

• De penis begint te groeien tijdens de pubertijd. Wanneer het maximum wordt bereikt hangt af van persoon tot persoon. Sommige jongens hebben op hun veertiende al een flinke penis, bij andere duurt dit tot 17-18 jaar. Jongens met een ‘kleine’ penis hoeven dus niet direct te panikeren.
 

Bron : https://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=15407

 

Groetjes van mij!

-Onnodige quote verwijderd-
 

Hallo! Dankjewel voor je antwoord. Ik heb ook gelezen dat je tot je 21ste  nog kan groeien daar beneden. Ik ben vooral benieuwd hoeveel hij in de dikte nog kan groeien hij is nu 12,3 midden en 13,3 in het begin van me penis ben net 16 hoe dik zal hij nog worden?

Reageer