Skip to main content
Vraag

omkleden meisjes gym

• October 29, 2025
  • 4 reacties
  • 418 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

ik ben als jongens sinds ik op de middelbare school benieuwd hoe het gaat in meisjes kleedkamers. Ik ben benieuwd of jullie elkaar naakt zien, of er meisjes zijn die hun bh’s uitdoen en of jullie elkaar in strings zien. 

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Wrm zit de tag seks er bij? de tekst gaat toch helemaal niet om seks?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 30, 2025

Wrm zit de tag seks er bij? de tekst gaat toch helemaal niet om seks?

xx liefs Wolf 🐺

Hoi wolf, goed gezien. Ik zie het nu ook pas. Was een foutje….

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 30, 2025

Het is vooral gezellig en een boel gelach en gepraat bij ons. En iedereen heeft weer andere onderkleding, letten we niet zo op denk ik. Wat wij wel doen is lekker "roddelen" over jongens ☺️ bijvoorbeeld als een jongen super knap is of iemand iets goed kan of iets unieks heeft, of iets gedaan heeft en hij moet vegen ofzo en al die dingen hihi. En samen klagen over het huiswerk. Praten over shoppen. Met seks dingen eigenlijk niets. 

Groetjes Tjempie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 30, 2025

Hoi wolf, goed gezien. Ik zie het nu ook pas. Was een foutje….

Ik dacht al, d’r staat namelijk helemaal niks in de tekst dat verwijst naar seks. En ik denk ook dat de meeste meiden (te minste bij ons niet) in de kleedkamer daar mee bezig zijn. 

Zoals ​@Tjempie ookal zegt, tis voornamelijk een boel gezelligheid en we gaan ook niet naakt want we dragen gwn ondergoed. Ik denk dat het niet zo veel verschil is met de jongens kleedkamer waar d’r ook gewoon gezelligheid is neem ik aan.

xx liefs Wolf 🐺