Mij geeft het niet echt speciaal een gevoel, het is bij mij meer uit gemak en luiheid om maar in bed te kunnen blijven.
Ik heb ook niet een echt bijzonder gevoel erbij.. zoals Kelster ook zegt eerder een lui gevoel. Soms een beetje een gevoel alsof ik iets illegaals aan het doen ben. Maargoed als de luier toch al nat is maakt die ene plas extra niets meer uit.
In de winter vind ik het warme gevoel van de natte luier nadat ik hem nog een keer gebruik wanneer het koud is wel best aangenaam..
groetjes!
Wat ik wel regelmatig heb is de angst om door te lekken, heb dat een paar keer gehad en dat is echt jakkie om maar niet te spreken over de schaamte als het in het bed van je vriendje gebeurt
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)
Oeh nee lekken is echt niet fijn... Ik heb dat gelukkig niet zo veel meegemaakt wel een enkele keer maar dat is behoorlijk lang geleden. Hoe reageerde je vriend erop?
Ik gelukkig ook niet vaak hoor, dan moet ik al echt veel gedronken hebben die avond ervoor.
Mijn vriend reageerde er gelukkig er heel luchtig en beetje plagerig erop: ja dan moet je ook maar niet zoveel zuipen... Was een paar weken terug tijdens een barbecue waar ik echt veel gedronken heb en ook behoorlijk aangeschoten was. Tsjah gezellige avond maar aardig wat werk de volgende ochtend toen ik de was mocht doen 🫣
Ik heb het heel af en toe, maar moet opletten dat ik niet op mijn zij slaap. Wanneer ik op mijn zij slaap wat ik gelukkig normaal maar zelden doe loopt het nog wel eens uit bij de been elastieken.
Voor wanneer ik een nacht of avond erg veel gedronken heb heb ik nu samen met mijn moeder InControll (https://incontroldiapers.com/bedry-elitecare/) besteld. Die hebben een voor mij perfecte pasvorm en lekken hebben ze nog nooit gedaan. Zelfs niet wanneer ik toch perongeluk om mij zij geslapen heb.
Ondanks alles toch in een nat bed wakker worden en toch nog moeten wassen is voor mij een van de ergste dingen die er is. Zowel vernederend als irritant dat je er dan toch werk van hebt de boel toch nog schoon te moeten maken, ook op vakantie in de stacaravan of een hotel totaal irritant of onmogelijk. Dan kan je soms zelf niet wassen en moet het kamer personeel je bed verschonen..
Groetjes!
Wow een absorptie van 10000ml?! Is hij dan niet erg dik?
Ik heb een tijdje gehad dat de Tena Ultima aan de buitenkant wel een beetje vochtig aan voelde en heb toen een tijdje inlegluiers gebruikt (Tena Rectangular). Sinds kort zijn ze volgens mij iets veranderd en nu heb ik geen last meer van vocht aan de buitenkant. Wat wel fijn is want met een inlegluiers vond ik de luiers toch wel erg dik. Heb jij daar geen last van met de incontroll luiers @Anoniemste meisje ?
Hi @Linne01 het valt reuze mee! Het is echt een super ontwerp luier en ze zijn in mijn ervaring echt amper dikker dan die Ultima luiers van Tena. Goed als je hem tot de rand toe vol gaat plassen worden ze waarschijnlijk erg dik, maar wanneer je ze fris aan trekt zijn ze echt amper dikker hoor.
Het iets dikkere pakker kan soms ook wel een beetje een veiliger gevoel geven. Maar ik heb nooit inleggers gebruikt dus kan niet zeggen hoe dik dat in vergelijking is..
Groetjes!
Ik doe het meer uit gemak kan dan lekker in bed blijven liggen