Vraag

ochtend erectie

  • 24 January 2022
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allen die dit lezen,

Ik heb al een tijdje geen ochtend erectie (althans niet dat ik me kan herinneren).

 

Verder heb ik geen moeite met erecties ik word ngo steeds makkelijk stijd en als ik met dingen besig ben die me opwinden blijf ik gwn stijf, als ik afgeleid raak ben ik wel snel weer slap.

 

Is er iemand die hier ervaring mee heeft of weet of die slecht is voor mn lichaam reageer alsjeblieft.

 

Kijk als dit verder niet erg is dan hoor je mij niet klagen maar ik maak me gewoon een beetje zorgen.

 

Groet, 

Henk


2 reacties

In principe is er volgens mij niet echt een probleem. Het komt vaker voor dat mannen geen ochtenderectie hebben (ikzelf ook niet altijd). Het is wel belangrijk om actie te ondernemen als op de lange termijn problemen ervaart met erecties, maar dat is niet het geval.

Hier nog een link over ochtenderecties.

Super bedankt voor je reactie. Omdat ik verder geen problemen heb met erecties heb zal het er wel op neerkomen dat wat het artikel ook zegt de ochtend erectie al weg is voor ik goed en wel wakker ben, ik eas mez3lf niet zo bewust van wat de ochtend erectie nou inhield ik dacht altijd dat die wel een paar minuten aanhield al is iedereen natuurlijk anders

Reageer