Skip to main content
Vraag

ochtend & avond ritueel

• April 29, 2025
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hallo ik heb een heel belangrijk vraag ik zou graag willen weten hoe jullie ochtend & avond  ritueel er uit zien de tijd mag er bij staan hoeft niet 

groetjes 👋

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 29, 2025

Hey ! Het verschilt wel eens, maar meestal als ik wakker wordt  rond 06:45 ofzo dan rek ik nog ff uit, en dan opstaan en snel even douchen of aan de wastafel. En aankleden.  Dan lekker ontbijten (broodje of 3) en melk en thee er bij (soms jus). Dan nog even rustig de tas nakijken en dan op de fiets. 

En 's avonds als ik naar boven ga tegen 21:30 dan schud ik het dekbed even op en trek mn kleren uit (op boxer na dan) en ga nog even aan het bureautje zitten op de laptop. Heb dan hopelijk mijn huiswerk af als het schooltijd is. Of ik ga liggen en dan nog even op de foon. O.a. berichten met mijn lief en signallen 😍.  Dan weer snel er even uit, wassen en tanden poetsen en weer het bed in. Soms val ik snel in slaap, soms ook heel laat 😊 Ik probeer vaak ook nog in een boek te lezen.

Liefs, Tover xxx

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 26, 2025

Rond 21uur gaan ik en mijn zus naar onze kamer om de luier om te doen voor de nacht soms doen we het alleen of helpen we elkaar en soms helpt mama. Dan poetsen we onze tanden gaan nog even naar beneden kus en knuffel aan papa en mama geven daarna weer terug naar boven rond 22u in bed liggen zit vaak dan nog we een tijdje op telefoon. 's Ochtends om 6:30u gaat de wekker ik zet dan de radio aan (via de TV) kom rond 7u uit bed naar badkamer luier uit en douchen of wassen bij wastafel rond kwart over schone luier omdoen en aankleden tas inpakken met lesboeken voor de dag en een paar extra luiers om te kunnen verschonen op school tandenpoetsen en haar kammen rond half een broodje in mijn gezicht stoppen en rond 7:45 vertrekken naar school kom ik te meestal rond kwart over aan dan nig een kwartiertje chillen met vriendinnen op het schoolplein tot de bel gaat (8:30u)

Seashell 😘