Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 14 bijna 15 en ik ben opgegroeid in een nudisten familie.

Het is thuis heel normaal dat iedereen de hele tijd naakt is, vooral in de zomer. We doen het eigenlijk zo lang als ik me kan herinneren.

we wonen met z’n allen in een best groot huis met tuin zonder buren in de buurt dus we kunnen ook lekker naakt in de tuin zonnen.

Zijn er nog andere mensen hier in een nudisten familie? Of hebben er miss mensen vragen?

groetjes, T

Nee hahahahaha


Dus je ziet je ouders en broers/zussen ook heel de dag naakt hahaha?


is iedereen is je familie de hele dag naakt?! dus ook je ouders enzo

 


Oké dit vind ik eerlijk gezegd wel een beetje vreemd, maar ja ieder z'n gewoontes.


en als er vrienden komen ofzo lopen jullie dan ook naakt?en gaan jullie dan naakt op vakantie?vindt ja dat leuk of raar of…

 


Dus je ziet je ouders en broers/zussen ook heel de dag naakt hahaha?

Dus je ziet je ouders en broers/zussen ook heel de dag naakt hahaha?

Ja eig wel niemand schaamd zich


en als er vrienden komen ofzo lopen jullie dan ook naakt?en gaan jullie dan naakt op vakantie?vindt ja dat leuk of raar of…

 

Meestal probeer ik te voorkomen dat mijn vrienden naar mijn huis komen maar soms met hele goede vrienden ga ik wel naar huis en meestal zijn zij dan ook naakt

 

Ik vind het opzich wel chill, geeft een vrij gevoel.

we gaan niet zou vaak op vakantie 


Ja ik ben ook zo opgegroeid 


niet dat ik in zo een familie woon maar mijn papa loopt ook altijd naakt niet derest alleen papa


Reageer