Skip to main content

ik ben dus non-binary alleen mijn ouders geloven daar niet in.

ik heb nu dus veel problemen met mijn lichaam

borsten krijgen enzo (vrouwelijke puberteit)

nu heb ik gelezen over een binder alleen moet ik hem dan stiekem kopen ofzo

heeft iemand tips

Hey camden

Wat vervelend dat je ouders niet geloven in non-binary zijn. Zouden ze open staan voor educatie hierover, denk je? Eventueel zouden jullie samen naar Youtubekanalen en documentaires rond gender kunnen kijken, zodat je ouders beter begrijpen wat er in je omgaat.

Zou een vriend(in) de binder kunnen bestellen en ontvangen? Op die manier hoeven je ouders niet op de hoogte te zijn. Bekijk een online binder-shop maar eens, zodat je een idee krijgt van de maat en het type dat jij verkiest. Lees alvast de veiligheidsvoorschriften voor een binder gerust na. 

Op deze pagina staat beschreven hoe je zonder binder je borst platter kan doen lijken. Dit kan bijvoorbeeld door het dragen van een goede sport-bh. Stap echter niet over op het wikkelen van verband of iets dergelijks rond je borst, aangezien dat je gezondheidsproblemen kan opleveren. 

Gr. Kenshin

@Kenshin heel erg bedankt ik denk wel dat ik het aan mijn vriendin kan vragen

Ten eerste: SLAY ENBY’S ZIJN VET COOL

Ten tweede: ik denk dat je je ouders wel kan informeren over non-binary zijn met artikels van het internet enzo. En dan geloven ze er maar niet in, en vertel ze dat jij er blij van wordt om geen geslacht te uiten. Daar moeten ze respect voor hebben

ten derde: ik vond Kenshin’s plan goed. Als je ouders ernaar vragen kun je zeggen dat ze jou lang geleden een keer geld voor de Mac Ofzo voor had geschoten en dat je het haar terugbetaald

stay awesome,

koekiemonster

@Koekiemonster heel erg bedankt voor je reactie

Reageer