Skip to main content

Hallo,

Ik had vorige week maandag te horen gekregen dat ik chlamydia had. (reden waardoor wil ik liever geheim houden) Mijn symptomen waren; Druiper (geelgroen-wit vocht uit de penis) Pijn bij het plassen en naardehand pijn in de balzak. Ik kon de dag erna op een dinsdag, precies 1 week geleden terecht voor een kuur. Ik heb 2 antibiotica tabletten van 500mg geslikt. Ik mocht geen seksuele activiteiten doen zoals masturberen en oraal etc. Ik heb me netjes aan die regels gehouden. Alleen heb ik na de kuur nog een Druiper. Geen pijn meer in de balzak en geen branderig gevoel bij het plassen. Op het internet stond dat het best kon zijn dat je nog een tijdje een druiper had. Nu is dus de vraag. Iemand die dit verhaal ook bij zichzelf herkende. Naar hoeveel dagen was dit over?

 

Ik ben een Jonge BTW.

 

Groetjes 

Als je twijfelt of het gewerkt heeft of niet kan je altijd bellen naar je dokter of nog een keer langsgaan. Ik denk dat je dokter je namelijk het beste advies kan geven.


Als je twijfelt of het gewerkt heeft of niet kan je altijd bellen naar je dokter of nog een keer langsgaan. Ik denk dat je dokter je namelijk het beste advies kan geven.

Ik had gebeld en die hadden zelf gezegd dat een druiper nog kon blijven en dat ze gingen testen voor rest bacteriën. Mijn vraag was echt gewoon aan iemand die chlamydia heeft gehad met een succesvolle kuur. Hoelang die daarna nog een druiper had. Maar toch bedankt voor de tip! 


Reageer