Beantwoord

Nog steeds hoofdpijn

  • 25 February 2019
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nog steeds hoofdpijn al 9 weken daarom wil ik ook niet meer leven ik heb al hulp maar die hulp helpt totaal niet maar ik moet er nog steeds heen dat vind ik stom maar ja het zal wel moeten ik wil dood geef me alsjeblieft hulp ga een keer per week naar psychotherapeut en ik haat mijn leven gewoon ik wil dood niet echt maar toch dit mag mijn psychotherapeut echt niet weten help mij toch ik haat mijn leven
Dit is niet het antwoord dit ging per ongeluk
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 February 2019, 20:39

Bekijk origineel

5 reacties

Alle tips zijn welkom mijn moeder belt over 2 weken de kinderarts weer op want ik trek door niet langer help mij

sorry dit is niet het antwoord
Badge +1
Hoi Ik hou me liever anoniem,

Wat naar voor je dat je al zo'n lange tijd hoofdpijn hebt.
Als je wilt praten over jouw situatie kun je elke dag tussen 11:00 en 21:00 bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon, www.kindertelefoon.nl.

We hopen dat je de juiste hulp vindt.

Hartelijke groet en veel sterkte!
Nienke van de Kindertelefoon
Ik heb nog steeds hoofdpijn al 9 weken daarom wil ik ook niet meer leven ik heb al hulp maar die hulp helpt totaal niet maar ik moet er nog steeds heen dat vind ik stom maar ja het zal wel moeten ik wil dood geef me alsjeblieft hulp ga een keer per week naar psychotherapeut en ik haat mijn leven gewoon ik wil dood niet echt maar toch dit mag mijn psychotherapeut echt niet weten help mij toch ik haat mijn leven
Dit is niet het antwoord dit ging per ongeluk


Hai prinses in nood, ik snap je gevoelens ik heb dit ook heel vaak. Als ik jou was zou ik gewoon moed houden, GEEF HET VOORAL NIET OP !!!!!!!! zoals de kindertelefoon al zei, chat met iemand maakt niet uit wie, ik hoop dat je de juiste hulp vind en alles houd een keer op denk aan de tijd die je missen moet als je zelfmoord pleeg-. Je moet er gewoon even doorheen en na een tijdje lijkt alles beter.

huil maar eens uit van tijd tot tijd
een mens moet soms zijn tranen kwijt
maar af en toe dan roep ik stop
je moet niet overdrijven
je kunt-en daarom hou ik op-wel aan het janken blijven


Depressie:
van de kleine druppels van de motregen
word je net zo nat
als van de dikke druppels van de pijpenstelen bui
grote depressies beginnen vaak met kleine beetjes gezeur

Groetjes van Alice❤❤❤❤❤😘
Fijn dat alsnog iemand op mijn topic reageert mischien ga ik inderdaad een keer met KT schatten of bellen het probleem is dat mijn broer altijd om mij heen hangt waardoor het heel lastig gaat worden
Ik denk dat dat je inderdaad heel erg kan helpen!
Misschien vind je wel een moment waarop je broer naar een hobby is, of kun jij wel eens alleen gaan wandelen?

Reageer