Vraag

Nog niet ongesteld

  • 22 April 2020
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii

Ik ben een meisje van 15 en ik ben nog niet ongesteld. Ik maak mij best wel zorgen hierover, omdat mijn moeder het op haar 14e werd. Ook eigenlijk al mijn vriendinnen zijn al ongesteld. Ik heb al ,(geen idee hoelang), heel afscheiding en ik heb cup A/B. Verder ben ik rond de 50 kg en gezond. Is dit normaal? Kunnen mensen mij plz een beetje gerust stellen/misschien helpen dat ik mij hier minder voor schaam...?

alvast bedankt iedereen!!


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Het echt niet erg om wat later te beginnen, mijn moeder begon pas toen ze 16 was. Je heeft je geen zorgen te maken. Ik heb hier geen verstand van want ik ben pas sinds een paar maanden ongesteld.

xxx

Het echt niet erg om wat later te beginnen, mijn moeder begon pas toen ze 16 was. Je heeft je geen zorgen te maken. Ik heb hier geen verstand van want ik ben pas sinds een paar maanden ongesteld.

xxx

Dankjewel voor je reactie!! <3

Mijn zus kreeg het toen ze net 16 was.. ik ben 15 en ben ook nog niet ongesteld. Mijn moeder zei altijd bij mijn zus dat ze als ze een tijdje 16 was en nogsteeds niet ongesteld was pas naar de dokter moest. Ik wacht het gwn af wabt het is niet zo leuk om te hebben denk ik

Dus ik zou je er vooral niet te druk over maken! Het komt vast wel een keer. Als je er erg mee zit kan je dat misschien tegen je ouders zeggen en even langs de dokter gaan

Reageer