Skip to main content
Vraag

Nog geen stijve

• August 7, 2026
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

We waren van de week in het zwembad met een paar vriendjes, en toen het sluitingstijd was was het heel erg druk. Daarom ben ik samen met een vriendje in 1 kleedhokje gegaan. Hij had ook gewoon een slappe maar ineens kreeg hij in een paar seconden een hele stijve. Ik krijg dat nooit, en schaam me daar best voor. Toen we terug fietsten naar huis hadden we het erover maar iedereen krijgt al eens stijve. Sommigen al sinds groep 7. Wat moet ik doen? 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 7, 2026

Krijg je wel een stijve als je geil bent? Met aftrekken enzo. Misschien komt het nog. Wel al in de puberteit?

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 7, 2026

misschien vond je vriendje het wel spannend om samen met jou bloot te zijn, maar soms krijg je gewoon een stijve piemel zonder reden, ik heb dat ook weleens. maar ik heb gehoord dat zelfs babies al een stijve piemel kunnen krijgen. maar heb jij helemaal nooit een stijve piemel ook niet als je ermee speelt?

Dolfin
  • Net nieuw
  • August 7, 2026

Je moet denk ik helemaal niks doen want een stijve kan je niet controleren

En in een hok met een vriend bij zwemmen waarom zou je daar per see een stijve moeten krijgen ik zou het eerder raar vinden als er iemand naast mij staat in dat geval

maar als jij van 2012 bent en je krijgt echt nog nooit een stijve dan zou ik het wel laten onderzoeken

veel succes

• Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 21, 2026

De vraag is inmiddels opgelost hoor. Ik werd van de week ‘‘s ochtends wakker en toen had ik een stijve. Het lukt me dus nu ook. Ben wel blij en opgelucht.