Skip to main content

niks is perfect aan me. alles is lelijk

• October 12, 2025
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van 16 jaar. En heb ADHD en Angststoornis.

Ik praat nooit over me gevoelens maar het lijkt me wel fijn om die even uit te spreken tegen mensen die me niet kennen want ik durf het niet tegen mensen die me wel kennen.

Ja... zoals je al waarschijnlijk in de titel heb gelezen, niks is perfect aan me.  Als ik naar andere kijken hebben ze altijd wel iets dat perfect is. 

Mooi haar, mooie ogen, mooie lichaamsbouw grote lul enz. 

en ik lees wel vaker dat mensen altijd wel iets mooi aan zichzelf vinden maar ik gwn niet.

Ik vind dat ik lelijk haar heb. Het is rood,en niet makkelijk in model te krijgen. 

Heb geen mooie ogen en eentje staat er een beetje naar buiten. 

Heb heel veel sproetjes over mn gezicht en armen en zelfs op me bovenbenen. Vind ik ook niet leuk en mooi.

Kleine lul. Een goede vriend heeft een grote piemel maar ik heb na mijn idee maar een hele kleine. 11 slap 13 stijf. 

Lichaams bouw. Niet gespierd ofzo. Ben niet lang naar mij iedee. 

En zo zijn er nog zooooveel meer dingen die ik NIET leuk vind aan me lichaam. Hoe kan een meisje me ooit aantrekkelijk gaan vinden!?😭 ik heb ook nog nooit een relatie gehad

Laatste tijd zit ik ook niet meer lekker in me vel... zeker nu de winter periode in gaat. Ik krijg vaker zulke gedachten als je hierboven ziet. Word onzeker, krijg moeite met school en krijg naer gedachtes. 

Die nare gedachtes kunnen vanalles zijn. Schaam momenten van misschien wel 6 jaar geleden. Of gedachtes zoals ik zal nooit een vriendin krijgen. Of iedereen haat me want ik heb maar 1 vriend. En ik weet ook niet of dat nou echt een goede vriend is want we spreken weinig af en ik ben altijd de gene die moet vragen of we zullen afspreken... en heb het idee dat hij weleens minachtend over me praat tegen zn andere vrienden.

Ik vind dat ook best wel lastig om vrienden te maken. En heb nog veel meer nare gedachten maar dan ben ik tot morgen bezig met typen.

Ik heb ook geen hobby. Ik game wel maar ik noem dat niet echt een goede hobby. Ik zit dan alleen maar op me kamer en de games beginnen saai te worden. Dus ben op zoek naar een hobby maar ik vind niks leuk..

Heb word ook als Refo op gevoed (zwaar christen) dus die games mag ik ook niet spelen. Ik mag ook niet uit gaan. Ik mag eigenlijk heel veel niet en ik vind dat best we lastig.

Vind het ook moeilijk om over Seksualiteit te praten met me ouders want ik heb het idee dat het binnen onze kring raar is ofzo. Ik heb ook op het forum geleerd wat seks is. Ik wist dat helemaal niet. 

Hebben jullie misschien ook wat advies voor me. Iets wat ik kan doen als ik weer even niet lekker in me vel zit. Of misschien om vrienden te kunnen maken ergens. Of hebben jullie ook een iedee voor een leuke hobby?

Hopelijk gaan jullie niet lachen om de dingen die hierin staan. Dit is ook echt de eerste keer dat ik dit ergens vertel…

Grtjes iemand

8 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 12, 2025

Heyy lieve ​@I.e.m.a.n.d. ,

Ik ben een jongen, maar hoop dat het toch helpt dat ik mijn eerlijke mening geef🙂 Ik vind het helemaal niet zo mooi als jongens heel gespierd zijn, en sowieso in vriendschap maakt het me eig helemaal niks uit hoe iemand eruit ziet als diegene maar aardig is🙃. Je penislengte zegt ook helemaal niks over wie je bent en maakt echt niks uit, weet zeker dat heel veel meisjes daar ook zo naar kijken en hebben meerdere hier op het forum ook duidelijk gemaakt (ook over gespierd zijn) 😊 En jezelf lelijk vinden hebben heel veel mensen maar dat betekent niet dat dat zo is🙂 Je innerlijk is sowieso ook veel belangrijker dan je uiterlijk❤

Hmm is scouting mss wat voor je?🙂 Dat is een hobby maar kun je ook contact maken❤

Veel liefs, hoop dat dit wat helpt🤗 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 12, 2025

Hey! Ook ik ben een jongen maar ik ben het helemaal eens met ​@Konijntje8 . Ik ben zelf, zeggen ze, meisjesachtig om te zien en dat vind ik inmiddels helemaal prima. Ik heb normale en geen opvallend grote spieren en graag houd ik dat zo. En geen beharing (op mn hoofd wel) en benen als een meisje. Zegt ook mn vriendin. Ook geen Hercules lichaam dus. Dus elk soort jongens lijf is zeker goed genoeg voor een leuke meid hoor. En je sproetjes, ik weet 100% zeker dat dat voor veel meisjes juist een eye catcher is. Er zijn ook meiden zat met sproetjes trouwens. En penis lengte is echt onbelangrijk. Ik kreeg verkering met mn lief toen we 13 waren, nu een jaar en mijn penis had ze en heeft ze nog nooit gezien. Hooguit een beetje door een zwembroek maar ik weet zeker dat dat niet iets is waarop zij mij heeft "gecrushd" zeg maar. Ik denk, aan de manier waarop jij vertelt, dat je een leuke bescheiden en lieve aardige kerel bent, en reken maar dat dat al een topper is voor veel meisjes! Je komt de ware absoluut tegen! Het is je gegund. Liefs, Tover xxx 😘

• October 12, 2025

Hey ​@I.e.m.a.n.d.  dat is niet niks. Het maakt helemaal niet uit hoor. Hier kan je alles even dumpen. Natuurlijk is het maar hoe naar dingen kijkt. Rood haar is niet lelijk, sproetjes zijn niet lelijk en het hoort ook zo bij rood harigen. Ik vind rood harige meisjes zelfs mooi. Meisjes maakt het echt niet uit wat voor lul je hebt. Er zijn een aantal dingen die jij hebt wat lastiger is om mee te dealen je streng gereformeerde opvoeding en je angststoornissen. Praat hierover met mensen als de Kindertelefoon dat lucht op.

• October 12, 2025

@I.e.m.a.n.d.  onthoud dat iedereen uniek is dus jij ook en iedereen heeft wel iets waar ze minder trots op zijn of niet leuk vinden, ik dus ook. Dat je streng opgevoed wordt is idd niet zo leuk maar ik denk dat je daar inmiddels mee kunt omgaan. Helaas mag je hier geen contact maken anders zou je echt welkom zijn. En zoals eerder gezegd je mag hier (bijna) alles zeggen wat je dwars zit en doe dat ook dan zullen wij je helpen waar we kunnen. En doe dat ook met je seksuele vragen. En Google eens iets van ‘alle soorten hobby’s’ en probeer daar een keuze uit te maken. En als je vragen hebt geven we daar gewoon antwoord op 

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 12, 2025

Heyy!
Ik ben een meisje dus ik ga proberen zo eerlijk mogelijk te antwoorden! :D

Wat je zegt over jezelf is echt niet waarrr, want ik geloof echt dat iedereen iets moois heeft, ook al zie je dat zelf misschien nog niet. Rood haar en sproetjes vind ik tbh eigenlijk best wel mooi en ook aantrekkelijk! Zeker rood haar, ik vind rood haar echt super mooi. Ik vind spieren ook niet per se mega mooi ofzo. En over je lichaam: iedereen ontwikkelt zich op z’n eigen tempo.

En ik zou echt op scouting gaan, zoals ​@Konijntje8 al zei, scouting is een goed idee! Ik denk dat je daar heel veel goede vrienden maakt en dat er ook wel christelijke scoutings zijn.

Een relatie hebben op je 16e hoeft ook echt nog niet hoor! Mijn broer is 21 en hij heeft pas een maand verkering. 

Heel veel succes in iig en ik hoop dat je zelfbeeld veranderttt

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

Bedankt voor jullie leer volle antwoorden!❤️ scouting lijkt me niet heel leuk maar ik kan het wellicht proberen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

De lengte maakt zeker niet uit. 

deze gewoon jezelf dat is het belangrijkste of je nu hetero of bi of gay bent. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 12, 2025

Je bent echt niet de enige die onzeker is over z’n uiterlijk of moeite heeft met vrienden maken, ik heb dat ook. Sws heeft iedereen wel iets waar ze zich niet fijn over voelen. Wat betreft die nare gedachtes, probeer niet te hard voor jezelf te zijn. Het helpt soms om je te focussen op dingen die je afleiden, zoals een nieuwe hobby proberen of gewoon met iemand praten.

Wat je uiterlijk betreft, probeer niet te vergelijken met anderen, iedereen heeft wel dingen waar ze onzeker over zijn. Je hoeft niet perfect te zijn, en je hebt zeker veel waarde! Als je ergens mee zit, praat er gewoon over met iemand die je vertrouwt, dat helpt echt.

xx liefs Wolf 🐺