Nieuwe sport beginnen?

  • 12 February 2024
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Ik ben op dit moment 14 jaar, en ik twijfel of ik nog aan een sport wil beginnen.
Ik zit dan te denken aan bijvoorbeeld tennis of badminton.

Maar ik ben al 14, is het dan al te laat om te beginnen, denk het eerlijk gezegd niet maar ik weet het niet zeker.
Voor iederen die al op een sport zit, zien jullie vaak nieuwe mensen van mijn leeftijd erbij komen?

Ik doe al aan krachttraining, maar ik weet niet of dat zelf ook echt een sport is.

Ik hoor graag advies!
Groetjes, ItzJustin


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

 Hoi @ItzJustin   ,

 

tennis is echt leuk en als je dat kan, dan ga je badminton en padel en squash misschien ook  wel leuk vinden. 

Allemaal met een soort racket, maar allemaal net even anders.

Zelf tennis ik vanaf ongeveer m'n 7-8 jaar jaar en doe het dus al ruim + jaar en vind het nog steeds leuk.

 

Ik heb ook tennisles gehad en dan leer je gelijk een goeie techniek en het is vaak ook wel gezellig met een groepje die ook net beginnen. Dan ken je gelijk wat jongens en meisjes van ongeveer hetzelfde niveau en kun je ook makkelijk afspreken en verder kun je dan vrienden met anderen worden en daar mee of tegen spelen.

 

Veel plezier 😉

Cool haar heb je al, nu nog ff de techniek onder de knie krijgen en je bent een echte dude op de baan 😀

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer   

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Het is weer een tijdje later.
Ik ga binnenkort (waarschijnlijk) op tennis.
Het heeft even geduurt voor een definitieve keuze, maar hier is het dan :)

Ben trouwens een beetje al mijn topics aan het updaten.

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +13

@Monkeyboy08 heeft hier een topic over, met heel veel reacties 

Reputatie 6
Badge +4

Waarom zou het te laat zijn.  Er zijn mensen die met hun pensioen pas gaan sporten. Schrijf gewoon een lijst met “team”sporten op die je leuk lijkt om te doen en ga eens naar zo’n club en laat je informeren 

Reageer